וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישרון מוכן להתפוצץ: ריאל בונה על מרטין אודגארד לעונה הקרובה

אחרי שעבר טבילת אש במחזור הסיום בעונה החולפת, ילד הפלא הנורבגי צפוי להפוך לשחקן קבוע בסגל של הבלאנקוס בכפוף ליכולתו בקדם עונה. שחקני ריאל זועמים על גל הפיטורים בצוות הרפואי

שחקן ריאל מדריד ב' מרטין אודגור. GettyImages
קפיצת מדרגה. אודגארד/GettyImages

אוהדי ריאל מדריד קיבלו את מבוקשם במחזור הסיום של העונה מול חטאפה, כשראו את ילד פלא מרטין אודגארד בפעולה לראשונה במדי הקבוצה הבוגרת והופך לשחקן הצעיר ביותר שלובש את מדי הבלאנקוס במשחק רשמי. כעת מתברר שהופעת הבכורה ההיא לא הייתה מקרית. על פי דיווח ב'מארקה', הנורבגי ייצא עם הקבוצה הבוגרת למסע משחקי טרום העונה באוסטרליה ובסין ועל פי התוכנית, יהיה חלק מהסגל באופן קבוע בעונה הבאה.

עוד מדווח כי המאמן הנכנס רפא בניטס מעוניין להעניק לאודגארד הזדמנות להוכיח את עצמו, וכי הוא מאמין ביכולותיו להפוך לבורג מרכזי בשורות הבלאנקוס החל מהעונה הקרובה. אודגארד ינסה להרשים ככל האפשר במהלך המסעות של ריאל, כדי שהתוכנית לגביו תוכל להתממש.

בינתיים, שחקני ריאל מדריד יוצאים נגד החלטת המועדון לבצע שינויים דרסטיים בצוות הרפואי. הבלאנקוס פיטרו עד כה בהוראתו של הנשיא פלורטינו פרס רופא ושלושה פיזיותרפיסטים, דבר שעל פי 'מארקה' "גרם לאי נוחות גדולה בחדר ההלבשה של ריאל מדריד", משום שרבים מהשחקנים היו מצויים ביחסים קרובים עמם והעריכו אותם כאנשי מקצוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully