וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל וקולומביה בסכנת הדחה: פרו ניצחה 0:1 את ונצואלה

פיזארו כבש את שער הניצחון (72) מול עשרה שחקנים וסיבך את בית ג' בקופה אמריקה, בו ארבע הנבחרות עם אותו מספר נקודות. פרננדו אמורבייטה הורחק (29), מחזור הסיום יהיה מותח במיוחד

קלאודיו פיסארו, נבחרת פרו, חוגג. AP
סיבך את העניינים. פיזארו חוגג עם החברים/AP

אחרי ההפסד של ברזיל לקולומביה, המחזור השני של שלב הבתים בקופה אמריקה 2015 ננעל הלילה במשחק בין פרו לוונצואלה, שהסתיים ב-0:1 לפרו וסיבך את תמונת הבית. הפרואנים, שהפסידו לברזיל 2:1 בתוספת הזמן במשחק הראשון, ניצחו הפעם את הווינוטינטו ויצרו מצב די משונה, שבו כל ארבע הנבחרות בבית ג' עם שלוש נקודות אחרי שני משחקים וכולן בסכנת הדחה.

פרננדו אמורבייטה, נבחרת ונצואלה, מורחק. AP
העבירה שלו שינתה את המשחק. אמורבייטה מורחק/AP

שתי הנבחרות נפגשו בקרב על המקום השלישי בטורניר הקודם בארגנטינה, אז פרו הביסה את יריבתה 1:4 עם שלושער של פאולו גררו. מאז היו עוד שני עימותים במוקדמות המונדיאל, כאשר פרו ניצחה 1:2 בלימה ואילו ונצואלה ניצחה במשחק האחרון בספטמבר 2013 - 2:3 בפוארטה לה קרוס. היום המגמה נמשכה. פאולו גררו, אותו אחד מהשלושער בטורניר הקודם, שוב שינה את יחסי הכוחות, אחרי שגרם להרחקה של המגן הוונצואלי פרננדו אמורבייטה שדרך עליו בדקה ה-29. כריסטיאן קואבה, שכבש מול ברזיל, כמעט עשה זאת שוב עם בעיטה חזקה שחלפה בסמוך לקורה בדקה ה-60, אך הלחץ הפרואני בסופו של דבר השתלם, עם שער של קלאודיו פיסארו בדקה ה-72 אחרי הרחקה איומה של רינקון.

מחזור הסיום בבית ג' יהיה דרמטי במיוחד, מכיוון שבנוסף לשוויון בנקודות, כל הנבחרות עומדות על 0 ביחס השערים. ברזיל תפגוש את ונצואלה ותנסה לצלוח את המוקש ללא ניימאר המורחק. מנגד, קולומביה תנסה להינצל מול פרו, שתגיע במומנטום חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully