וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת ניו יורק יאנקיז, מריאנו ריברה, הגיע לטיול משפחתי בישראל

18.6.2015 / 16:00

הקלוזר שפרש ב-2013 יסייר ברחבי הארץ עם כ-20 מבני משפחתו במהלך הימים הקרובים: "מודה לאל על ההזדמנות להיות כאן". שר התיירות יריב לוין נפגש עמו: "מאחל לך ליהנות מהחוויה הרוחנית"

שחקן ניו יורק יאנקיז לשעבר מריאנו ריברה בישראל. עידן ויניצקי, מערכת וואלה! NEWS
ריברה ושר התיירות יריב לוין/מערכת וואלה! NEWS, עידן ויניצקי

אחד מגדולי שחקני ניו יורק יאנקיז בכל הזמנים, הקלוזר האגדי מריאנו ריברה, הגיע לביקור בן כשבוע וחצי בירושלים. הבוקר (חמישי), אירח שר התיירות יריב לוין את ריברה באירוע מיוחד שערך משרד התיירות במגדל דוד בירושלים. השר והשחקן זכו לסיור פרטי מהנהלת המוזיאון וריברה הגיע לנקודה המשקיפה על העיר העתיקה וקיבל הסברים על אתריה ההיסטורים של העיר. ריברה, נוצרי אדוק, הביא לישראל כ-20 מבני משפחתו והם צפויים לסייר ברחבי הארץ.

באירוע עצמו, קיבלו "מו" וכל אחד מבני משפחתו ממשרד התיירות תעודה ממוסגרת עם "הוכחה" לכך שהיו בירושלים, לראשונה בחייהם. כמו כן, איגוד הבייסבול הישראלי העניק לשחקן סווטשירט של נבחרת ישראל עם שמו של ריברה והמספר 42, שליווה אותו לאורך הקריירה הארוכה.

ריאיון מלא ובלעדי עם ריברה יעלה מחר באתר

שחקן ניו יורק יאנקיז לשעבר מריאנו ריברה בישראל. עידן ויניצקי, מערכת וואלה! NEWS
ריברה והחולצה שהוענקה לו/מערכת וואלה! NEWS, עידן ויניצקי

ריברה אמר: "אני מודה לאל על ההזדמנות להיות כאן עם אשתי, ההורים, הילדים, המשפחה והחברים שלי. זה הביקור הראשון שלי בישראל ואני מאושר מכל מה שכבר הספקתי לראות ובטוח שאראה עוד המון. כולם כל כך נדיבים כלפינו פה וזה נפלא. אני מודה לכם בשמי ובשם משפחתי. אנחנו נהנים מהחוויה".

שר התיירות לוין אמר: "ברוכים הבאים לישראל, מריאנו. כבוד גדול עבורנו לארח אתכם כאן. אתם תטיילו בירושלים ברחובות שיש בהם אלפי שנים של היסטוריה. ירושלים היא סמל לחשיבות של שיתוף הפעולה בין כל הדתות. אני יודע שלהגיע לישראל זה סוג של שוק, גם בגלל החום אבל בעיקר בגלל התרבות. אין חוויה דומה בעולם לטיול בירושלים, לגעת עם הידיים באבנים העתיקות של העיר, שעברו כל כך הרבה. יש לכם הזדמנות להרגיש פה את העבר ולחזור הביתה כאנשים אחרים, כאשר שיעזרו לאנשים להבין את ישראל בצורה שונה. אני מברך על ההחלטה שלכם לשהות בירושלים במהלך הטיול ומאחל לכם ליהנות מכל רגע מהחוויה הרוחנית הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully