וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: ניימאר ככל הנראה יחמיץ את רבע הגמר, דונגה גונן עליו

כוכב נבחרת ברזיל שהורחק מול קולומביה לא ישחק מול ונצואלה ואם יוחלט ללכת לפי התקנון, יחמיץ את גם המשחק הראשון בנוקאאוט. מאמנו: "השופטים צריכים לזכור שהם לא הכוכבים במשחק"

ניימאר, נבחרת ברזיל, מורחק מול נבחרת קולומביה. AP
עצבני. ניימאר/AP

"אנחנו בני אדם, ולא תמיד אנחנו אוהבים את מה שקורה לנו בחיים", אמר מאמן נבחרת ברזיל דונגה לאחר ההפסד לקולומביה הלילה (חמישי) וגונן על ניימאר, שהורחק לאחר שריקת הסיום המפגש בין ברזיל לקולומביה בעקבות נגיחה במוריו ועימות עם קרלוס באקה, שהורחק אף הוא. ניימאר, שספג שני כרטיסים צהובים בשני המשחקים הראשונים, יחמיץ את המשחק הבא מול ונצואלה, כמו גם את רבע הגמר בשל הכרטיס האדום הישיר (אם ברזיל אכן תעפיל לשם) - זאת בהנחה שמארגני הטורניר ילכו לפי התקנון.

היה זה הפסד ראשון לסלסאו בעידן דונגה אחרי 11 ניצחונות ב-11 משחקים, ועכשיו ברזיל מדורגת שנייה בבית ג' של הקופה אמריקה, עם אותו מספר נקודות כמו לקולומביה, שמדורגת שלישית.

ב"או גלובו" הברזילאי נכתב כי "דוגנה לא הכחיש שייתכן שההתפרצות של ניימאר הגיעה בעקבות הבעיות שנידונות בבית המשפט בספרד בנוגע לברצלונה". על חסרונו של ניימאר במשחק הבא נגד ונצואלה אמר דונגה: "נצטרך להתכונן לזה, יש לנו קבוצה טובה שיכולה להתמודד עם חסרונו".

שחקן נבחרת קולומביה ויקטור איברבו (ימין) שחקן נבחרת ברזיל דני אלבס (שני מימין). AP
מפגש חם שהתסיים רע מבחינת ברזיל. אלבס ואיבריבו/AP

דני אלבס, חברו של ניימאר לנבחרת, תקף את השופט על החלטתו: "כולם נגד ברזיל. אני לא יודע למה ניימאר היה עצבני, האשמה היא על השופט. הם מכירים את האישיות שלו, הייתה טעות לתת לו כרטיס צהוב. השופטים צריכים לזכור שהם לא הכוכבים במשחק, הם רק השופטים במשחק".

למרות אירועי המשחק, אלבס מאמין שנבחרתו תצליח להתמודד היטב עם חסרונו של הקפטן במשחק הבא. "זה קורה בכל משחק של ברזיל, צריך להיות רגועים ולהתגבר על הקשיים", אמר, "עכשיו כולם נגד ברזיל, אנחנו צריכים להירגע, למרות שיש לנו הרבה שחקנים צעירים, הם מספיק מנוסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully