וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: 0:1 לקולומביה על ברזיל, ניימאר ובאקה הורחקו

הסלסאו ספגו הפסד ראשון בעידן דונגה והסתבכו בבית ג', ניימאר שוב סבל מול הקפטרוס אחרי שהיה מעורב במהומה אחרי שריקת הסיום. מוריו כבש את שער הניצחון (36), החמצה גדולה לפירמינו

ניימאר, נבחרת ברזיל, מורחק מול נבחרת קולומביה. AP
לא מתאושש מהטראומה. ניימאר מורחק/AP

אחרי 11 ניצחונות ב-11 משחקים, גם דונגה טעם טעמו של הפסד בנבחרת ברזיל. הסלסאו ומאמנם הפסידו הלילה (חמישי) בסנטיאגו 1:0 לקולומביה בשחזור רבע גמר המונדיאל, במסגרת סיבוב המשחקים השני בבית ג' בקופה אמריקה. ניימאר, שכיכב ופיזז על המגרש ב-1:2 של ברזיל על פרו, לא הצליח להשכיח את הטראומה הפרטית שלו מול הקפטרוס. אם כבר, הוא רק העמיק אותה. כוכב ברצלונה, שבמפגש ההוא ברבע גמר המונדיאל נפצע והחמיץ את חצי הגמר מול גרמניה, שוב סבל מההגנה הקשוחה של חוסה פקרמן וספג הרחקה אחרי שריקת הסיום, בעקבות נגיחה במוריו ועימות עם קרלוס באקה, שהורחק אף הוא.

מוריו, נבחרת קולומביה. AP
שער בכורה חשוב מאין כמותו. מוריו/AP

הקפטרוס הגיעו למשחק בלחץ גדול ובידיעה שהם חייבים ניצחון, אחרי שהופתעו על ידי ונצואלה במשחק הפתיחה. המחצית הראשונה הייתה שקולה למדי, עד שקולומביה השיגה את מבוקשה בדקה ה-36: חואן קואדרדו הגביה כדור חופשי אלכסוני, הגנת ברזיל לא הצליחה להרחיק ומוריו ניצל את הערבוביה ברחבה כדי לשים את הרגל ולכבוש מקרוב את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים. נסיונות הקאמבק של הסלסאו לא נשאו פרי.

רוברטו הספיק לרשום החמצה איומה בדקה ה-57 כמעט מול שער ריק, והוסיף חטא על פשע עם כרטיס צהוב שטותי שימנע ממנו להשתתף במשחק הבא. קולומביה הסתגרה עד שריקת הסיום, עמדה במשימתה והשיגה ניצחון שני בסך הכול על הסלסאו במסגרת הקופה האמריקה והראשון מאז ה-0:2 ההיסטורי ב-1991, שהיה גם הניצחון האחרון של הקפטרוס על ברזיל בכל המסגרות. מיד אחרי השריקה הרוחות התלהטו. ניימאר בעט בכדור על פבלו ארמרו הקולומביאני, נגח בפניו של מוריו ונדחף על קרלוס באקה. במחזור הסיום ברזיל תעשה הכול כדי להתאושש מההפסד הכואב ולנצח את ונצואלה, אך תיאלץ לעשות זאת ללא כוכבה הגדול, שעוד עלול לספוג הרחקה גדולה יותר ולהחמיץ אפילו את רבע הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קרלוס באקה, נבחרת קולומביה, מורחק מול נבחרת ברזיל. AP
מהומה בסיום. באקה רואה אדום/AP
ניימאר, נבחרת ברזיל. AP
איך ברזיל תסתדר בלעדיו? ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully