וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: לחמן מתרשם מסעיד דיאב ויואן סורוקין

17.6.2015 / 12:28

המאמן בוחן מועמדים מליגות נמוכות, ומתרשם מקשר שמאלי ששיחק בשנה שעברה בקרית אתא וכבר זכה לכינוי "מהראן ראדי עם רגל שמאל", ומשחקן בקעת הירדן. במועדון הציעו 2,000 שקל למי שההצעה שלו ללוגו חדש למועדון תתקבל

אייל לחמן מאמן מ.ס אשדוד. מ.ס אשדוד, אתר רשמי
ממשיך לבחון. אייל לחמן/אתר רשמי, מ.ס אשדוד

מאמנה החדש של מ.ס. אשדוד, אייל לחמן, החל השבוע באימוני טרום העונה כדי לבחון שחקנים מליגות נמוכות המועמדים להצטרף לקבוצה. מי שבינתיים צדים את העין ויש להם סיכוי טוב להיקלט בקבוצה הם סעיד דיאב ויואן סורוקין.
דיאב, קשר שמאלי ששיחק בעונה שעברה בקרית אתא מליגה א', כבר זכה באשדוד לכינוי "מהראן ראדי עם רגל שמאל". סורוקין עלה עם בקעת הירדן מליגה ב' לליגה א' בעונה החולפת וגם הוא מותיר רושם חיובי מאוד באימונים.

ליאיא פטי יש חוזה לעונה הבאה באשדוד, אבל סוכנו כבר ביקש מאנשי אשדוד שלא לעמוד בדרכו ולאפשר לו להישאר בליגת העל. רועי בקל וחן עזריאל, שסיימו את העונה שעברה פצועים, היו אמורים להתחיל גם הם להתאמן באימוני טרום העונה של לחמן, אבל שניהם עדיין לא כשירים.

במועדון החליטו לשנות את לוגו הקבוצה ופנו בקריאה למעצבים וגרפיקאים כדי להציע עד מחרתיים לוגו חדש למועדון. בקבוצה מציעים פרס כספי של 2,000 שקל למי שההצעה שלו תתקבל.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully