וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הצעד של בן דקון: קורצקי מתלבט אם להמשיך בהפועל פתח תקוה

17.6.2015 / 12:36

בעקבות החלטת הבעלים שלא להשקיע בעונה הבאה, המאמן עלול לבצע פניית פרסה ולא להמשיך עם הקבוצה בליגה הלאומית למרות שכבר סגר את תנאיו. מקורביו: "פחות או יותר כסף, זה לא יכריע"

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
פניית פרסה? קורצקי/מגד גוזני

מאמן הפועל פתח תקוה מנחם קורצקי יפגש עד סוף השבוע עם ראשי המועדון ויקבל החלטה האם הוא ממשיך עם הקבוצה בליגה הלאומית. קורצקי כבר סגר את תנאיו הכספיים לעונה הבאה, אלא בזמן שערך טיול בארצות הברית בחודש האחרון, חלו שינויים במועדון והבעלים דורון בן דקון החליט לזוז הצידה ולא להשקיע כסף בקבוצה בעונה הבאה. בן דקון רוצה לעזוב ומבקש לצאת עם הערבויות שהוא שם ברשות לבקרת תקציבים.

כרגע אין מי שיחליף את בן דקון, לכן הוא ממשיך לשמש כבעלים, אבל לא מעורב. "הפרדוקס הוא שאותם אוהדים שבאו להפגין מול הבית של בן דקון בשבוע שעבר, רוצים בדיוק מה שהוא רוצה", אמרו בפתח תקוה. "הם רוצים שהוא יילך וגם הוא רוצה ללכת, אבל אין מי שייקח את הפועל פתח תקוה במקומו".

בפגישה הצפויה בין קורצקי למנכ"ל יורם עינב צפוי המאמן לשמוע כי בפתח תקוה מעוניינים בו, אבל לא יכולים להבטיח לו קבוצה עם תקציב לעליית ליגה. קורצקי לא נבהל מכך שאין לפתח תקוה כסף, אבל ירצה לוודא שיש לו מספיק כלים כדי להתמודד בצמרת הליגה הלאומית. על פי הידוע, המאמן אפילו יסכים לקיצוץ קטן בשכרו לעונה הבאה על מנת לעזור למועדון להביא בהפרש עוד שחקן. "עוד כסף או פחות כסף, זה לא מה שיעשה את זה למנחם", אמר מקורב למאמן. "אם הוא יראה שקיצוץ החוזה שלו, יסייע לקבוצה להביא שחקנים, הוא לא יהסס לעזור, אבל אם גם מדובר בקיצוץ וגם בזה שאין כלים להיאבק בצמרת על העלייה, סביר להניח שהוא לא ישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully