וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מאטוביץ' צפוי לחתום ביום רביעי, מו"מ עם אוימה

הפועל חיפה נוטה לרדת מהמגן הסרבי, שייפגש עם אלי טביב וצפוי להישאר בקבוצה מהבירה. האסטוני שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט ביום שני, כבר מנהל מגעים, אסקלינג צפוי להצטרף

דושאן מאטוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
ממשיך בבירה. מאטוביץ'/סוכנות ג'יני

בבית"ר ירושלים מאמינים שדושאן מאטוביץ' יחתום מחר לעונה אחת בקבוצה. אלי טביב צפוי להיפגש עם השחקן ונציגו אלון סגל בתקווה לסגור, ומאטוביץ' שרוצה להמשיך במועדון, כנראה יישאר בבירה. הפועל חיפה שגילתה בו עניין, נוטה לרדת ממנו.

הנריק אויאמה האסטוני, שהיה על הכוונת של הקבוצה גם בשנה שעברה, מנהל מו"מ עם הקבוצה. על המועמדות שלו פורסם לראשונה בוואלה ספורט. אויאמה בן ה-24 שייך ללגיה ורשה הפולנית, אבל שיחק העונה כמושאל במאת'רוול הסקוטית וסארפסבורג הנורבגית. בבית"ר מאמינים שבניגוד לשנה שעברה, הפעם יש סיכוי טוב לצרף אותו.

מי שהצטרף היום רשמית הוא הקשר נס זמיר, שחתם לשלוש שנים באמצעות סוכנו גלעד קצב. זמיר סבל ממתיחה מפגיעה בשריר עם סיום העונה שעברה והוא אמור להיכנס לכושר בהדרגה. לידור כהן סובל מכאבים בעקב, בדומה לכאבים מהם סבל בעונה שעברה, והוא עורך אימונים קלים יחסית בשלב זה.

בנוגע לססאר ארסו, נראה שהסיכויים שהוא ימשיך הם קלושים. בבית"ר החלו לבדוק אופציות אחרות כאשר ניסיונות לייצר שיחה בין אלי טביב לשחקן לא צלחו היום. במועדון הבהירו כי עדיין לא סגרו את הדלת בפני הספרדים אך הסיכויים שיישאר כאמור נמוכים מאוד.

נס זמיר שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם סוכנו רונן קצב. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בצהוב שחור. נס זמיר/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

בבית"ר עדיין מעוניינים להשאיר את אופיר קריאף ולוחצים עליו להצטרף לאימוני הקבוצה ביום חמישי הקרוב. ההערכה היא שמבין קריאף, חנן ממן ולירוי צעירי - יוחתמו אחד או שניים, כאשר קריאף זוכה לעדיפות גם בגלל שהוא יכול לשחק כבלם. יש לזכור שבית"ר תחסר בסיבוב הראשון באירופה את שלומי אזולאי הפצוע.

דניאל אסקלינג צפוי להצטרף למועדון ולחתום לעונה אחת. לגבי יתר הנבחנים יוחלט בהמשך. מו"מ ייפתח עם בן רהב במטרה להשארתו במועדון. המאמן סלובודאן דראפיץ' דרש להשאיר את השוער לעונה נוספת ואמר שיקבל הזדמנויות, מה גם שבמועדון רואים ברהב דמות מפתח בכל הנוגע למרקם החברתי.

פאבלו דה לוקאס ירד מהפרק בשלב זה. הקשר הספרדי זוכה להתעניינות מרוסיה והוא מעדיף למצות את האופציה הזו. רק אם הוא לא יחתום שם, הוא יהיה מוכן להגיע לבית"ר ובמועדון מהבירה החליטו לא להמתין לו יותר. בנוגע לעידן ורד, במועדון ימתינו לו עד סוף החודש, אך מעריכים שיעדיף לסכם בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully