וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקיי ספורטס": נסגרה העברת רדאמל פלקאו ממונאקו לצ'לסי

באנגליה מדווחים שהמו"מ בין הקבוצות נשא פרי והקולומביאני ישחק תחת ז'וזה מוריניו בעונה הבאה. את השנה החולפת בילה כמושאל למנצ'סטר יונייטד וכבש 4 שערים ב-26 משחקי ליגה

רדאמל פלקאו שחקן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
עוד צ'אנס בפרמיירליג. פלקאו/GettyImages, Alex Livesey

ב"סקיי ספורטס" מדווחים הערב (שלישי) שצ'לסי ומונאקו סיכמו על העברתו של רדאמל פלקאו לקבוצה האנגלית. בין המועדונים התקיימו מגעים בשבועיים האחרונים ועל פי הדיווחים, סלע המחלוקת העיקרי היה בנוגע לאופי העסקה: מונאקו רצתה למכור אותו ואילו צ'לסי ביקשה השאלה עם אופציית רכישה. על פי "סקיי ספורטס" כאמור, המחלוקות נפתרו, אבל נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין לא פורסם אם הקולומביאני יושאל לאלופת אנגליה, או יימכר אליה.

פלקאו שיחק בעונה החולפת במנצ'סטר יונייטד בהצלחה מעטה מאוד, והשדים האדומים החליטו שהם לא רוצים לממש את האופציה לקנות אותו. ב-26 משחקי ליגה תחת לואי ואן חאל, פלקאו בן ה-29 הבקיע ארבעה שערים ובשום שלב לא היווה בורג חשוב בקבוצה.

אם העסקה אכן תיחתם, פלקאו יצטרף לחוליה קדמית שכוללת כרגע את דייגו קוסטה ולואיק רמי. דידייה דרוגבה עזב בסוף העונה, רמי עצמו עשוי להימכר או להיות מושאל ופלקאו בכל מקרה יהיה אחד משני החלוצים הבכירים, לפחות בפתיחת העונה.

שחקן נוסף שעשוי להיכנס לרוטציה הוא פטריק במפורד, שחוזר מעונת השאלה פנטסטית במידלסברו תחת ידידו הטוב של מוריניו ומי ששימש כעוזרו בריאל מדריד, אייטור קראנקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully