וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשליכני: מנואל פאבלו חתם בלה קורוניה לשלוש שנים נוספות

המגן הימני האגדי, אחד מהסמלים הגדולים בהיסטוריה של המועדון הגליסיאני, חתם עד קיץ 2018, אז יהיה בן 42. היה חלק בלתי נפרד מדפור הגדולה של תחילת שנות ה-2000

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, מול שחקן דפורטיבו לה קורוניה, מנואל פאבלו. רויטרס
לא קל כמו פעם. מנואל פאבלו מול רונאלדו בעונה החולפת/רויטרס

דפורטיבו לה קורוניה כמעט ירדה ליגה בעונה החולפת והיא כבר מזמן לא קבוצה בולטת בכדורגל הספרדי. אבל היום (שלישי) כל כלי התקשורת בספרד שמחו לבשר בחגיגיות ששחקן ספסל שלה שבקושי רואה דקות משחק, סיכם על המשך דרכו בקבוצה. למה? כי מנואל פאבלו הוא אגדה.

המגן הימני בן ה-39, מקום שני בכמות הופעות בהיסטוריה של המועדון עם 477 בכל המסגרות, נפגש היום עם הנהלת המועדון ועם הצוות המקצועי ואחרי סבב השיחות התפרסמה הודעה רשמית: מנואל פאבלו ממשיך בקבוצה.

מנואל פאבלו הגיע לדפור מלאס פלמאס ב-1998 והיא שם בכל נ"צ של הקבוצה שעד לפני כ-30 שנים הייתה אלמונית למדי בספרד. האליפות בעונת 1999-2000, הזכייה בגביע ב-2002, ההופעות בליגת האלופות, ירידות הליגה, העליות בחזרה לליגה הבכירה ועוד ועוד. בדרך גם צבר 13 הופעות בנבחרת ספרד והצליח להתאושש מפציעה שסיכנה את הקריירה שלו.

בעונה החולפת השחקן הוותיק נע בין הספסל ליציע, ושותף בחמישה משחקים בלבד; ארבעה מהם בכלל כמגן שמאלי ואחד נוסף כבלם, אז שבע מרורים מכריסטיאנו רונאלדו קליל הרגליים. זה לא מנע מהנהלת המועדון להעניק לו חוזה חדש. ולא סתם חוזה חדש, אלא אחד עד קיץ 2018, אז הוא יהיה בן 42.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully