וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NHL: שיקגו זכתה באליפות אחרי 2:4 בסדרת הגמר

16.6.2015 / 8:34

הבלקהוקס גברו 0:2 בבית במשחק השישי על טמפה ביי לייטנינג והניפו את התואר בפעם השישית בתולדות המועדון והשלישית בשש העונות האחרונות

ג'ונתן טאווס שיקגו בלקהוקס עם גביע אליפות ה-NHL. Nam Y. Huh, AP
חגיגה בשיקגו. ג'ונתן טאווס והסטנלי קאפ/AP, Nam Y. Huh

עונת ה-NHL הגיעה לסיומה הלילה (בין שני לשלישי) עם אלופה חדשה-ישנה: שיקגו בלקהוקס. הקבוצה מעיר הרוחות ניצלה את הביתיות שהשיגה במהלך סדרת הגמר וגברה 0:2 על טמפה ביי לעיני הקהל הנלהב שלה, כדי להשלים 2:4 בסדרה כולה. זו האליפות השישית בסך הכול בתולדות הבלקהוקס, השלישית בשש העונות האחרונות והשנייה תוך שלוש שנים.

המשחק היה צמוד למשך דקות ארוכות ודווקא הלייטנינג הגיעו למספר מצבים קורצים, אולם השוער של שיקגו, קורי קרופורד, סיים עם 25 עצירות והיה במיטבו. מן העבר השני, השוער בן בישופ המשיך להפגין יכולת מצוינת בעצמו, אבל אחרי שעצר ניסיון אחד של דאנקן קית', הוא ראה את קית' מקדים את כולם לריבאונד וכובש מקרוב את שער היתרון, 2:47 לסיום השליש השני.

הסטטיסטיקה הראתה ששיקגו ניצחה את כל 42 משחקיה הקודמים השנה בהם נכנסה אל השליש המכריע כשהיא ביתרון וגם הפעם המצב לא היה שונה. 5:14 דקות לסיום המשחק, בראד ריצ'רדס מצא במסירה מושלמת את הכוכב הגדול של שיקגו, פטריק קיין, שמול רשת חשופה השיג סופסוף את שערו הראשון בסדרת הגמר והבטיח את האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully