וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגנטינה גירדה 0:1 על אורוגוואי, אגוארו שוב כבש

סרחיו אגוארו שוב כבש (56, בנגיחה), האלביסלסטה שוב התקשו לשמור על היתרון, אך סרחיו רומרו מנע שוויון דרמטי. פרגוואי בדרך לרבע הגמר אחרי 0:1 מוזר על ג'מייקה, אדגר בניטס כבש (35)

סרחיו אגוארו נבחרת ארגנטינה חוגג שער. רויטרס
שוב הוא. אגוארו/רויטרס

המחזור השני של בית ב' בקופה אמריקה נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) כאשר ארגנטינה גירדה 0:1 קטן על אורוגוואי ואילו פרגוואי קרובה לרבע הגמר אחרי 0:1 על ג'מייקה.

seperator

פרגוואי - ג'מייקה 0:1

סגנית האלופה המכהנת נמצאת בדרך הבטוחה לרבע הגמר ובניגוד לטורניר הקודם, הפעם היא אפילו השיגה ניצחון לשם שינוי. הניצחון הזה, על הנבחרת החלשה ביותר בטורניר, הושג עם עזרה גדולה משוער ג'מייקה, דוויין קר, שבדקה ה-35 יצא לכדור ארוך ששלח ויקטור קאסרס ונגח אותו היישר על אדגר בניטס. הכדור ניתז מגופו של בניטס ומשם, התגלגל מכ-25 מטרים לאיטו לרשת. הגווארני המשיכו ללחוץ בהמשך ומיגל אנחל סמודיו הפציץ את המשקוף בדקה ה-60, אבל בסופו של דבר, פרגוואי הסתפקה בשער הבודד שלה ואם לא יקרה משהו מוזר, היא תשחק בשלב הנוקאאוט בזכות ניצחונה הראשון בקופה אמריקה אחרי עשרה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אדגר בניטס פרגוואי חוגג שער. רויטרס
זכה מן ההפקר. בניטס/רויטרס

ארגנטינה - אורוגוואי 0:1

אחרי ה-2:2 הדרמטי עם פרגוואי במשחק הפתיחה, האלביסלסטה ידעו שהם חייבים ניצחון, שהושג בהרבה דם, יזע ומכות. בזכות הניצחון ארגנטינה מובילה את הבית בצוותא עם פרגוואי. אנחל די מריה התעורר ראשון וניסה פעמיים מתוך הרחבה בפתיחה, כאשר גם חאבייר פסטורה שלח כדור שטוח שלא הפריע לדייגו מוסלרה. אורוגוואי כמעט כבשה בדקה ה-22, אבל הנגיחה של דייגו גודין, מי אם לא הוא, הייתה רק קרובה אך לא יותר. שלוש דקות חלפו וליאו מסי מצא בכדור טוב את הראש של סרחיו אגוארו, אך הנגיחה מקרוב של קון נהדפה היטב על ידי מוסלרה וכמה דקות לאחר מכן, דייגו רולאן התקרב עם נגיחה מהצד השני, אך גם זה הלך החוצה והמחצית הסתיימה בתיקו מאופס, לא לפני שטאטה מרטינו הורחק אחרי חילופי דברים עם השופט.

מקסי פריירה כמעט כבש בתוך הדקה הראשונה של המחצית השנייה, אבל סרחיו רומרו הדף. בסופו של דבר, מי שסופסוף פרץ את הסכר היה קון אגוארו, שבדקה ה-56 הגיע ראשון לכדור שהגביה מימין חברו למנצ'סטר סיטי, פבלו סבאלטה ונגח בצורה חדה לפינה הקרובה. בהתקפה הבאה, אדינסון קבאני הגיע למצב קורץ ברחבה אבל בעט לשמיים. הלחץ של הסלסטה נמשך, ואלמלא החמצה איומה של דייגו רולאן בדקה ה-75 מול שער ריק, אחרי השמטה של סרחיו רומרו, השוויון היה מגיע. בדקה ה-84 לאו מסי ניסה את מזלו עם בעיטה מחוץ לרחבה אחרי מסירה של המחליף קרלוס טבס, אך מוסלרה הדף. עד הסיום אורוגוואי הפעילה לחץ כבד על השער של האלביסלסטה, שנזקקו לעוד הצלה גדולה של סרחיו רומרו, הפעם מבעיטה של אבל הרננדס מתוך הרחבה. ארגנטינה ניצלה בסיום, וכמו בכל המפגשים שלה עם אורוגוואי שהסתיימו ב-0:0 במחצית, סיימה ב-0:1 קטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully