וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלחמת האגואים": בספרד חושפים שבריאל מעדיפים את בייל על רונאלדו

לאחר שהתגלה כי פלורנטינו פרס פיטר את אנצ'לוטי בגלל יחס לא טוב לוולשי, מתגלות הבעיות בין הכוכבים. הנשיא מעדיף את בייל כי הוא הביא אותו ואילו קודמו עמד מאחורי עסקת את רונאלדו

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
מה קורה עם שני אלה? רונאלדו ובייל/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

לאחר שאתמול (ראשון) חשף העיתון המדרידאי "אס" את הסיבה המרכזית לפיטוריו המפתיעים משהו של קרלו אנצ'לוטי מריאל מדריד, היום ממשיכים הסיפורים הבעייתיים מחדר ההלבשה של הבלאנקוס לצאת החוצה.

בבלוג שלו אתמול ב"אס" טען חאבייר מטאיינס, עיתונאי בכיר בעיתון, כי הפיצוץ בין אנצ'לוטי לנשיא המועדון פלורנטינו פרס הגיע לאחר שהמאמן החליף את גארת' בייל במשחק ההפסד מול ולנסיה בינואר, זאת בניגוד להוראותיו של פרס לקדם את הוולשי.

היום, בטור ב"ספורט" הקטאלני, שהתבסס על אותו סיפור של מטאיינס, כותב אלחנדרו אלקאסר על "מלחמת אגואים בין כריסטיאנו רונאלדו לבייל בחדר ההלבשה של ריאל מדריד", שכלל לא מדברים ביניהם מחוץ למגרש. אלקאסר טוען כי פרס מנסה לקדם את בייל בשל העובדה שהוא זה שהביא אותו, בעוד שקודמו בתפקיד, רמון קלדרון, היה מי שעמד מאחורי הבאתו של רונאלדו ב-2009.

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס. AP
בייל שלו, רונאלדו של קודמו. פרס/AP

הבעיה של פרס היא העובדה שבעוד שבייל משחק לא רע, אך מתקשה להפוך למכונת שערים כפי שהיה בטוטנהאם, הרי שרונאלדו לא מפסיק לכבוש בצרורות מאז שנחת בברנבאו. למרות זאת, פרס החליט שבייל הולך להיות מעכשיו האיש שיוביל את הקבוצה, הפנים שלה והכוח הבולט בחדר ההלבשה ובשל כך, הוא מעוניין להזיז הצידה את רונאלדו.

דוגמה טובה לכך, על פי אלקאסר, אפשר לראות בכך שרפא בניטס, המאמן החדש של הבלאנקוס, נסע בסוף השבוע לראות את בייל משחק עם נבחרת ווילס מול בלגיה ולאחר המשחק אף נפגש איתו. פרטי השיחה לא נחשפו, אולם אלקאסר טוען כי באותה שיחה בניטס אמר לבייל שהוא יפעל בהתאם להבטחות שהעניק לפרס, הבטחות שסידרו לו את התפקיד בקבוצה ויהפוך את הוולשי לאיש המרכזי שלו.

עוד באותו נושא

בגלל היחס לבייל: למה אנצ'לוטי פוטר מריאל? הלכלוכים יוצאים

לכתבה המלאה
רפא בניטס מאמן נאפולי. GettyImages
בניטס ממלא הוראות/GettyImages

בין פרס לרונאלדו שוררים יחסים מתוחים כבר זמן רב, מאז שרונאלדו ביקש לעזוב את המועדון בספטמבר 2012 והתרצה רק לאחר העלאה משמעותית בשכרו. בזמנו, פרס אף אמר לו: "לך. רק תביא הצעה עם מספיק כסף כדי שאוכל להחתים את מסי במקומך". מאז, קיימת מתיחות בין השניים, מתיחות שרק עלתה מדרגה בשנה החולפת, בה רונאלדו ובייל לא ממש הסתדרו על המגרש, מה שהוביל גם לתוצאות החלשות יחסית של ריאל, שסיימה את העונה בלי אף תואר.

בייל מצדו, לא פוצה פה בעניין היחסים מול רונאלדו, אולם שולח את מקורביו להילחם עבורו. מלבד פרס, שכאמור פיטר את אנצ'לוטי בשל העובדה שלא נענה לדרישותיו, לאחרונה ניתן היה לשמוע גם את סוכנו של בייל, ג'ונתן בארנט ואת מאמנו בנבחרת ווילס, כריס קולמן, טוענים שהשחקנים בריאל מדריד לא מוסרים לו, לא מתייחסים אליו כראוי ולא עוזרים לו להפוך לשחקן המרכזי של הקבוצה מהבירה.

יהיה מעניין לראות מה יקרה במהלך הקיץ הקרוב במועדון המדרידאי ולאן יובילו מאבקי הכוח הללו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully