וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: דובב גבאי חתם לשנתיים, נס זמיר לשלוש שנים

15.6.2015 / 17:43

שחקנה של הפועל באר שבע בארבע וחצי השנים האחרונות מצטרף לקבוצה מהבירה, שתשחק במוקדמות הליגה האירופית. גם קשר בני יהודה בעונה החולפת הצטרף לקבוצה. הנריק אויאמה מועמד

דובב גבאי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מאדום לצהוב-שחור. גבאי/ברני ארדוב

לידיעה הראשונית על מועמדותם של דובב גבאי ונס זמיר

רכש משמעותי ראשון לסלובודאן דראפיץ' בקבוצתו החדשה בית"ר ירושלים: הקבוצה הודיעה היום (שני) על החתמתו של החלוץ דובב גבאי, ששיחק בעונה החולפת בהפועל באר שבע. גבאי בן כבש בעונה החולפת עשרה שערי ליגה ו-15 בסך הכול, כולל שלושער בחצי גמר הגביע בו ניצחה באר שבע 0:7 את הפועל עפולה. הוא רשם 33 הופעות במדי הקבוצה העונה.

גבאי, 28, החל את הקריירה המקצוענית במכבי פתח תקוה באוגוסט 2006. בהמשך הוא נדד למכבי הרצליה, חזר לפתח תקוה ובפברואר 2011 חתם בבאר שבע. במאי 2013, צמד שלו סייע להשאיר את הקבוצה בליגה במחזור האחרון, לאחר ניצחון 0:3 על מכבי נתניה.

מלבד גבאי, גם נס זמיר חתם בבית"ר ירושלים לשלוש השנים הקרובות. זמיר, שיחגוג את יום הולדתו ה-25 באוקטובר הקרוב, שיחק מאז עונת 2012 בבני יהודה, כשבעונה החולפת עזר לקבוצה לעלות מהליגה הלאומית לליגת העל. הוא גדל בבית"ר טוברוק וב-2008 עבר לחטאפה ב', כשלאחר מכן עבר גם באלבסטה ב', ריאל סראגוסה ב' ובמכבי פתח תקוה, בה שיחק ב-2012.

אורי מגבו, שחתם אתמול, בקבוצה מנסים לסגור עם כמה שיותר שחקנים נוספים שיחזקו את הסגל, כאשר את כל השחקנים החדשים עליהם לרשום עד ה-22 ביוני, בעוד שבוע בדיוק, מועד הרישום האחרון לקראת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הקשר הספרדי פבלו דה לוקאס אמור לתת גם הוא תשובה סופית היום ובבית"ר הודיעו לשחקן שאם הוא לא יחתום הערב, הם ירדו מהאפשרות להביאו ויפנו לכיוונים אחרים. הישארותו של דושאן מאטוביץ' מוטלת בספק רב.

שם נוסף של שחקן שעשוי להצטרף למועדון הוא של הנריק אויאמה. קשר נבחרת אסטוניה בן ה-24 היה מועמד להצטרף לבית"ר גם בעונה שעברה וכעת בית"ר בודקת את האופציה לצרפו. אויאמה אמר לתקשורת בארצו: "יש לי הצעות מפולין, מישראל ומסקוטלנד ובימים הקרובים אקבל החלטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully