וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות אפריקה: גאנה וגרנט פתחו עם שביעייה על מאוריציוס

הכוכבים השחורים פתחו בסערה את הטורניר והשיגו 1:7 ביתי בזכות צמדים של ג'ורדן איוו ואסמואה ג'יאן. כריסטיאן אטסו, ג'פרי שלופ ודייויד אקאם השלימו. המשחק הבא: ב-4 בספטמבר נגד רואנדה

אברהם גרנט מאמן נבחרת גאנה. AP
התגעגעתם? הוא חזר. אברהם גרנט/AP

נבחרת גאנה בהדרכתו של אברהם גרנט פתחה הערב (ראשון) את קמפיין מוקדמות אליפות אפריקה 2017, ועשתה זאת בצורה חלקה עם 1:7 על מאוריציוס החלשה. סגנית אלופת אפריקה, שרק לפני ארבעה חודשים הפסידה בגמר בפנדלים לחוף השנהב, נאבקת על מקום בטורניר שייערך בעוד שנתיים בגאבון.

החולצה המסורתית חזרה

שחקניו של גרנט שלטו בהתמודדות הביתית מן הרגע הראשון, כשכבר בדקה ה-30 הם הובילו 0:4 אחרי שערים של כריסטיאן אטסו (11), ג'ורדן איוו (17) וצמד של אסמואה ג'יאן (23, 30), אנדי סופי ממאוריציוס צימק בדקה ה-32, אבל איוו השלים צמד בדקה ה-38 וג'פרי שלופ (66) היה אחראי לשישי. את האחרון הבקיע בתוספת הזמן דייויד אקאם בדרך לניצחון הבכורה בטורניר של גאנה.

גאנה מדורגת אחרי המחזור הראשון במקום הראשון אחרי שבמשחק המקביל בבית רואנדה ומוזמביק נפרדו ב-1:1. המשחק הבא בטורניר יערך ב-4 בספטמבר אז גאנה תתארח אצל רואנדה. המדורגת ראשונה בבית תעפיל אוטומטית לטורניר, בעוד הסגניות יילכו למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully