וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בספרד: סראגוסה מחקה פיגור 3:0 ועלתה לגמר הפלייאוף

ג'ירונה הגיעה לגומלין בחצי גמר הפלייאוף על הכרטיס האחרון ללה ליגה עם יתרון מבטיח של 0:3, אבל הפסידה 4:1 בבית והודחה בגלל שערי חוץ. סראגוסה תפגוש את לאס פלאמס בגמר

דרמה אדירה הערב (ראשון) בספרד, במסגרת הפלייאוף על הכרטיס האחרון ללה ליגה. ג'ירונה, שאיבדה את הכרטיס האוטומטי בדקה ה-89 של מחזור הסיום ונאלצה לשחק בפלייאוף, הגיעה למשחק הביתי בגומלין חצי הגמר עם יתרון מבטיח של 0:3, אבל "הצליחה" להפסיד בבית 4:1 לסראגוסה והודחה בגלל שערי חוץ. סראגוסה, שעשתה מבחינתה את הבלתי ייאמן, תשחק בגמר הפלייאוף מול לאס פלמאס, שהגיעה לאותו מעמד בעונה שעברה וסיימה בדמעות עם הדחה דרמטית מול קורדובה.

הברזילאי וויליאן ז'וזה נתן לסראגוסה תקווה עם יתרון חוץ בדקה ה-20 לאחר שדייק מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-35 השלים צמד והכניס את ג'ירונה ללחץ. אוהדי המארחת לא הבינו מאיפה זה בא להם, ובדקה ה-44 השיגה סראגוסה שוויון כללי עם נגיחה לרשת של לאנדרו קאבררה האורוגוואי. במחצית השנייה לא חל שינוי מבחינת ג'ירונה, ובדקה ה-68 חוסה מנואל פרננדס נעץ את הרביעי. המארחת הצליחה רק לצמק עם שער של אדאי בדקה ה-73, אבל נותרה בליגה השנייה בגלל שערי החוץ. הלוזרית הגדולה של העונה בכדורגל הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully