וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל היחס לבייל: למה אנצ'לוטי פוטר מריאל? הלכלוכים יוצאים

נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס "איבד אמון" באיטלקי כי "הוא לא התייחס לגארת' בייל, שחקן אסטרטגי עבורנו, כמו שצריך" וכי לא אהב לבלות שעות ארוכות במשרד "בניגוד למוריניו ובניטס"

צילום: רויטרס, עריכה: ליאור קירשנר

כמעט חודש חלף מאז פוטר קרלו אנצ'לוטי מריאל מדריד. האיטלקי הביא בעונתו הראשונה לא פחות מארבעה תארים, כולל את הגביע הספרדי ומעל הכול, את הדסימה, אליפות אירופה העשירית שריאל חיפשה במשך שנים רבות כל כך, אולם העונה הקבוצה כשלה וסיימה ללא אף תואר.

ריאל הספיקה בינתיים למנות כמחליפו של אנצ'לוטי את רפא בניטס וכעת, לאט לאט, נחשפים הסיפורים שהובילו לפיצוץ בין המאמן הוותיק לנשיא המועדון, פלורנטינו פרס.

על פי הבלוג של חאבייר מטאיינס, עיתונאי בכיר של ה"אס", פרס ואנצ'לוטי נפגשו במלון במדריד ב-25 במאי, היום בו פוטר המאמן. פרס הודיע לאנצ'לוטי על ההחלטה, אותה לקח לבדו והמשיך משם לפגישה עם ראשי המועדון האחרים, אותם עדכן על הדברים.

כאשר הקשו הנוכחים בפגישה על פרס ושאלו אותו מה קרה הוא אמר: "איבדתי את האמון באנצ'לוטי. אני לא ממש בטוח למה. הוא לא התייחס כמו שצריך לגארת' בייל, שהוא שחקן עם חשיבות אסטרטגית רבה עבורנו. אחרי שהוא החליף אותו במשחק מסוים, הלכתי לקרלו ונזפתי בו על כך והוא לא הבין מה אני רוצה. שם היה הרגע בו איבדתי את האמון בו".

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס. AP
איבד אמון במאמן. פרס/AP

בספרד ידעו לספר שהחילוף המדובר היה במשחק של ריאל מדריד בחוץ מול ולנסיה אי שם ברביעי בינואר, כאשר הוולשי יצא מהמגרש אחרי 71 דקות והבלאנקוס הפסידו 2:1, במשחק שהחל עבורם את ההידרדרות אחרי רצף של 22 ניצחונות בכל המסגרות. על פי מקורבים לפרס, הוא אמר אז לאנצ'לוטי: "להחליף את בייל זה לתקוף אותי באופן אישי".

ידיעה נוספת בעניין, של ויקטור גריסה ב"אל קונפידנסיאל", טוענת כי פרס העדיף את השיטות של מוריניו או של רפא בניטס על פני אלה של אנצ'לוטי. פרס, שמאמין ביום עבודה ארוך יותר, לא אהב את גישתו של אנצ'לוטי, שנטה לקצר ככל הניתן את המפגשים של הקבוצה בבתי מלון לפני משחקים. מוריניו למשל, היה מכנס את הקבוצה בבית המלון יומיים לפני משחקי הבית אפילו, על מנת לשלוט בשחקניו טוב יותר. לעומתו, האיטלקי אפשר לשחקנים להישאר בביתם עד ליום שלפני המשחק ופרס האשים אותו ב"יד רכה מדי".

* בספרד הדגישו לאחר גמר ליגת האלופות כי איש הרשתות החברתיות של ריאל מדריד קיבל חופש ביום הגמר וחשבון הטוויטר של הקבוצה לא צייץ שום דבר באותו יום, כולל לא ברכה לברצלונה לרגל זכייתה, זאת בניגוד לבארסה, שבשנה שעברה כן בירכה את הבלאנקוס אחרי הזכייה. כעת מתברר כי בריאל פשוט פעלו בדרכים "מסורתיות" יותר ושלחו לברצלונה מכתב ברכה יפה מאוד בדואר, שהגיע רק אתמול. אגב, בברצלונה התאכזבו לגלות שכדי לקבל את המכתב הם נאלצו לשלם לא פחות מ-23.98 יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
אנצ'לוטי לא האמין בו, ופוטר. בייל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully