וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "שוב אכזבנו את כל המדינה, לאנשים נמאס לסבול"

תסכול גדול בנבחרת ישראל לאחר ההפסד בבוסניה, חלק מהשחקנים חש כי אפילו המקום השלישי כבר לא בר השגה. בן חיים: "אם כבשנו בדקה ה-41 וירדנו להפסקה בפיגור, סימן שלא היינו צריכים לנצח". ומה אמר מדוניאנין על זהבי?

צילום: יניב טוכמן

נבחרת ישראל סיימה את משחק ההפסד 3:1 בליל אמש (שישי) בבוסניה בתחושות אכזבה עצומה ועם השלמה בקרב חלק מהשחקנים כי הסיכויים להשיג אפילו את המקום השלישי, שמוביל למשחקי פלייאוף על העלייה ליורו 2016, הצטמקו משמעותית.

שחקני הנבחרת יצאו דוממים מהאצטדיון בזניצה ונבלעו באוטובוס, שלקח אותם מרחק קצר מאוד אל בית המלון בצדו השני של הנהר החוצה את העיר. "שוב אכזבנו את כל המדינה", אמר אחד מהם מאוחר יותר בשיחת טלפון מהמלון, "לא פלא שהנבחרת פחות עניינה השבוע. כנראה שלאנשים נמאס לסבול".

ישראל הפסידה 3:1 בבוסניה במוקדמות היורו

גוטמן: "צריך לשאול איפה טעינו". זהבי: "המקום השני לא ריאלי"

נבחרת ישראל - הציונים: דגני ובן הרוש 3, נאתכו 4, ומה עם גוטמן?

המפתח בקרדיף: הקרב של ישראל ובוסניה על המקום השלישי בבית

מדוניאנין: "ניצחנו בצדק, היינו הרבה יותר טובים מהם במחצית הראשונה"

מלך הבית: גארת' בייל סידר לוויילס 0:1 על בלגיה ואת ראשות הבית

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
כרגיל, תסכול. גוטמן/רויטרס

במהלך המשחק עצמו, האופוריה החזיקה בקושי דקה אחת לאחר שער היתרון של טל בן חיים, לפני שהבוסנים השוו ומיד גם השלימו מהפך. קשר מכבי תל אביב מצא את הרשת מקרוב בדקה ה-41, עם קצת מזל כפי שדאג אקס הצהובים האריס מדוניאנין להזכיר בסיום, אולם סיפור הנאיביות הרגילה של ישראל חזר על עצמו במהרה עם צמד שערים מהיר של המארחת, עוד לפני ההפסקה.

בן חיים לא התנחם כמובן בסיום בשער שכבש: "אם אנחנו נותנים גול בדקה ה-41 ויורדים להפסקה בפיגור, סימן שלא היינו צריכים לנצח את המשחק הזה", ירה בהחלטיות האופיינית לו, "חבל, כי נתנו גול בדקה קריטית. אם היינו שומרים על השער הזה עד ההפסקה, המשחק היה נגמר אחרת".

בן חיים הוסיף: "היה משחק מאוד שקול. הגענו למצבים, גם אני וגם בן שהר ומאור בוזגלו והיינו צריכים לכבוש עוד. במקום, ספגנו שערים ואני מאוד מאוכזב. הייתי רוצה לעלות שוב על הדשא ולהתחיל הכל מההתחלה, כי אני חושב שזה פספוס. להוביל בדקה כזו ולא להוציא תיקו, זה פספוס גדול".

על המשך הקמפיין אמר בן חיים: "בכדורגל אין חוקים. אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הקרוב, לנצח את אנדורה ואז את קפריסין ואחרי זה ללכת לווילס ובלגיה ולנסות לעשות את זה. אין מישהו שרוצה להצליח יותר משחקני הנבחרת. לדעתי עדיין אפשרי להשיג את המקום השלישי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן נבחרת ישראל, טל בן חיים, מול שחקן נבחרת בוסניה, איזט חאירוביץ'. רויטרס
השער שלו היה רחוק מלהספיק. בן חיים/רויטרס

גם בן שהר לא התייאש: "הובלנו והיינו חייבים לשמור על התוצאה עד המחצית, אבל ספגנו פעמיים ויצאנו למחצית השנייה בפיגור במשחק חוץ. הבוסנים היו טובים יותר ואנחנו חייבים להסתכל על המשחק הבא. כדורגל הוא משחק הפכפך. הובלנו אפילו שלא הגיע לנו, היו לנו מצבים, גם שלי וגם של בוזגלו. רצינו לסיים את העונה הזו בטעם טוב. לא הספקנו לקבל ביטחון משער היתרון ומהר מאוד ספגנו את השוויון. כשהם הובילו, היה לי ברור שזה יהיה קשה מאוד. יכולנו לשחק יותר טוב, להיות יותר סבלניים במשחק שלנו. הסיכויים קטנו, אבל אנחנו עדיין עם נקודה יותר מבוסניה. אם לא נעלה הפעם מהמקום השלישי, זה יהיה כישלון, אבל כרגע אנחנו לא מסתכלים על זה. אלי הכין אותנו הכי טוב שאפשר. ניסינו ולא הצלחנו, אבל לא צריך לסיים את הסיפור. את הכסף סופרים בסוף".

לקראת סיום המשחק, נראו ערן זהבי ומדוניאנין משוחחים על כר הדשא. הבוסני סיפר בסיום: "ערן שחקן מצוין. אני מאחל לו לעבור ממכבי תל אביב לקבוצה טובה יותר". זהבי שמע את הדברים והשיב: "אני לא הולך לשום מקום, אבל בלי קשר, האריס גבר אמיתי. הוא החמיא לי מאוד תוך כדי המשחק, אבל זה לא מנחם אותי. המחמאות שלו לא נתנו לי כאן אפילו נקודה".

הערב תחזור הנבחרת לישראל, אבל חלק מהשחקנים ימריאו מסראייבו ליעדים אחרים, לחופשה קצרה. "לא אידיאלי לטוס במצב רוח כזה לחופש, אבל אין לנו זמן אחר ונצטרך יום או יומיים להשתחרר מההפסד הזה כדי שבהמשך נבלה את הימים שיש לנו, לפני שחוזרים להתאמן לעונה הבאה", אמר אחד השחקנים.

שחקני מכבי ת"א לא חיכו הרבה לפני שטסו לחופשה בלאס וגאס. העונה החדשה בפתח

Las Vegas...✈️🇺🇸🎲💵

A photo posted by Omri Ben-Harush (@omribenharush) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully