וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: מקסיקו ובוליביה נפרדו בתיקו 0:0 במסגרת בית א'

הבוליביאנים היו עדיפים במחצית הראשונה, ריקרדו פדריאל נגח לעמוד וגם אקס מכבי תל אביב רונאלד ראלדס פספס. בהמשך "אל טרי" התעוררו, אבל אף אחת משתי הנבחרות לא מצאה את הרשת

חרארדו פלורס שחקן מקסיקו מול מרסלו מורנו שחקן בוליביה. AP
חרארדו פלורס המקסיקני/AP

אחרי שהמארחת צ'ילה הוציאה בליל אמש את הקופה אמריקה לדרך עם ניצחון על אקוודור, נפרדו הלילה (בין שישי לשבת) מקסיקו ובוליביה בתיקו 0:0 במשחק שהשלים את המחזור הראשון בבית א' בטורניר של יבשת דרום אמריקה.

בוליביה רשמה משחק 17 ברציפות בקופה ללא ניצחון, מאז פגשה את אותה מקסיקו במסגרת הטורניר של 1997. הבוליביאנים, שקיוו לעשות צעד ראשון בדרך לרבע הגמר מול "אל טרי" שבאו לקופה בסגל חסר מאוד, היו טובים במחצית הראשונה, אך לא מצאו את הרשת של חסוס קורונה למרות שהיו קרובים, כולל נגיחה לקורה של ריקרדו פדריאל ומצב מצוין של אקס מכבי תל אביב, הבלם רונאלד ראלדס, שנגח מקרוב החוצה.

במחצית השנייה, מקסיקו השתפרה מאוד והמצב הטוב ביותר שלה הגיעה משחקנה של אתלטיקו מדריד, ראול חימנס, שנכנס כמחליף בדקה ה-61 והתקרב לכיבוש. לקראת הסיום, המקסיקנים גם היו זכאים לפנדל, אולם השופט פספס הכשלה ברורה ברחבה והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות. במחזור השני של הבית, בוליביה תפגוש את אקוודור ואילו מקסיקו תנסה להפתיע את המארחת צ'ילה.

0:2 לצ'ילה על אקוודור במשחק הפתיחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully