וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל - הציונים: דגני ובן הרוש 3, נאתכו 4, ומה עם גוטמן?

12.6.2015 / 23:53

המגנים לא מתאימים, נאתכו שוב לא הופיע, זהבי הוצב בתפקוד לא מתאים ושהר לא ניצל את ההזדמנות. ומעל כולם: מאמן הנבחרת שתכנית המשחק שלו קרסה תוך שתי דקות. נקודת האור: רמי גרשון

צילום: יניב טוכמן, עריכת וידאו: קובי אליהו

שוער

אופיר מרציאנו - 6

משחק טוב של מרציאנו. גם אם ההדיפה בגול השלישי הייתה למרכז הרחבה, בסך הכול הוא היה נקודת האור של ישראל במחצית הראשונה והציל אותנו מכמה מצבים מביכים. שיחק עם ביטחון באווירה לא פשוטה, מה שהראה על שיפור מנטאלי משמעותי מבחינתו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. רויטרס
שיפור מנטאלי. אופיר מרציאנו/רויטרס

הגנה

אוראל דגני - 3

רבים הרימו גבה על כך שגוטמן החליט לפתוח איתו, במיוחד לאור המשחק נגד ויילס והתחושה כי הוא פשוט לא מתאים לרמות הללו כמגן ימני. החשש התאמת. דגני לא היה ברמה של המשחק וגם במחצית הראשונה, בה הנבחרת עמדה טוב, היה לנקודת התורפה בהגנה.

טל בן חיים - 5

משחק בינוני של הקפטן. פתח טוב את המשחק עד לשער שכבשה הנבחרת. נתקע ביציאה לנבדל בשער השוויון ומשם איבד קצת ביטחון. ניסה לדחוף במחצית השנייה, אך זה היה מאוחר מדי.

רמי גרשון - 6

השחקן הטוב בהגנת הנבחרת. סגר צמוד את אדין דז'קו לאורך כל המשחק, היה אגרסיבי וניסה לדחוף, אם כי בשורה התחתונה זה לא עזר יותר מדי.

עומרי בן הרוש - 3

אולי הגיע הזמן לחפש פתרון אחר בעמדת המגן השמאלי. משחק אחרי משחק בן הרוש לא מצליח להיות משמעותי עבור הנבחרת. היה לו חלק בשני שערים, והטעות בשער השלישי כבר יותר מדי מרגיזה.

אדין וישצ'ה שחקן נבחרת בוסניה לפני עומרי בן הרוש שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
חלק בשניים מהשערים. עומרי בן הרוש, משמאל/רויטרס

קישור

שרן ייני - 4

משחק חלש מאוד של ייני. כמעט ולא הורגש בקישור של הנבחרת, במעט כדורים שנגע היה לא מדויק והיד שגרמה לפנדל השלימה משחק חלש של הרכש הטרי של ויטסה. חבל.

ניר ביטון - 5

מנקודות האור בנבחרת, באופן יחסי. מחצית ראשונה טובה מאוד. דומיננטיות, שקט, הנעת כדור ואילו במחצית השנייה שהיינו צריכים ליזום היה בינוני יחסית. עדיין, קנה את מקומו במשבצת לעתיד, כפי שעשה נגד בלגיה.

ביברס נאתכו - 4

אוי ביברס, ביברס. יכול להיות שזה כבר לא יקרה עם ביברס בנבחרת. הוא רוצה, מתאמץ, משתדל, אבל הדברים לא מתחברים לו. אולי פשוט צריך להפסיק לקוות שזה יבוא.

סנאד לוליץ' שחקן נבחרת בוסניה (ימין) מול ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
מנקודות האור הבודדות. ניר ביטון/רויטרס

התקפה

טל בן חיים - 5

למרות השער, משחק חלש של שחקן כנף. היה אנמי מאוד במחצית הראשונה, בה כבש שער יפה, אם כי מקרי לגמרי, ולא תכליתי במחצית השנייה, שם היה אמור להיות דומיננטי ולייצר מצבים.

בן שהר - 4

משחק מאכזב של בן שהר. לא הצליח לייצר יותר מדי בהתקפה, התקשה לשמור על הכדור ואת ההזדמנות הגדולה שקיבל במחצית השנייה פספס ברשלנות.

ערן זהבי - 5

כמו כולם, משחק בינוני. רץ בלי הפסקה, ניסה, השתדל, אבל בלי ליצור יותר מדי מצבים או הזדמנויות. זה לא המשחק להציב את זהבי עם הגב לשער, אבל עדיין - היה צריך לתת יותר.

שחקן נבחרת ישראל, ערן זהבי, מול שחקן נבחרת בוסניה, האריס מדוניאנין. רויטרס
בינוני. ערן זהבי/רויטרס

מחליפים

עומר דמארי - 5 (נכנס בדקה ה-46)

הכניסה שלו הובילה לשינוי קל בחלק הקדמי, אך מהר מאוד זה נגמר. דמארי הוסיף מהירות, משך איתו את ההגנה, אבל מהר מאוד נעלם עם כל הנבחרת.

מאור בוזגלו - 5 (נכנס בדקה ה-62)

כמעט כבש בלי לשים לב, אבל בקושי הורגש.

רועי קהת - ללא ציון (נכנס בדקה ה-80)

מאור בוזגלו שחקן נבחרת ישראל מול סיאד קולאשינץ שחקן נבחרת בוסניה. רויטרס
בקושי הורגש. מאור בוזגלו/רויטרס

מאמן

אלי גוטמן - 4

תכנית המשחק של גוטמן עבדה 40 דקות, וקרסה בשתי דקות. קל לקטול אותו על זה, אבל לאופי של שחקנים בנבחרת יש חלק גדול בכך. שני גולים של חולשה מנטאלית שלא מתאימים לנבחרת שרוצה לחשוב על עלייה ליורו. העובדה שהנבחרת באוריינטציה שלה לא יוזמת, באה לידי ביטוי במחצית השנייה, בה הייתה זקוקה לעשות זאת ולהכריע משחקים. היא אמנם יצאה קדימה ושלטה בחלקים גדולים אך הייתה רכה, ללא תחכום וללא מחץ. העובדה שאחרי השער השלישי הנבחרת הפסיקה לשחק, מראה על סף שבירה נמוך מאוד מבחינה מנטאלית. הפסד שלישי ברציפות סיבך לו את הקמפיין. מי זוכר את הפתיחה המבטיחה?

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
סף שבירה נמוך לנבחרת שלו. אלי גוטמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully