וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקור ההשראה של נבחרת ישראל: התצוגה של שחקני בלארוס בכדוריד

יניב טוכמן, שליחנו לבוסניה

12.6.2015 / 12:43

גוטמן ושחקניו צפו במשחק הכדוריד שהתקיים בסמוך למלון בו הם משתכנים בזניצה והתרשמו מרוח הלחימה של הבלארוסים: "צריך לשחק בדיוק כמוהם". בהתאחדות הודו לבוסנים על היחס המיוחד

צילום: יניב טוכמן, עריכה: מתן חדד

בנבחרת ישראל מתכוננים למשחק הערב (שישי, 21:45, ערוץ 1) מול בוסניה. בנבחרת מתפעלים לנוכח האבטחה חסרת התקדים שיש סביב הנבחרת, ומרגישים בטוחים לגמרי בכל הקשור לפן הביטחוני. בבוקר נערכה פגישה בין ראשי הנבחרת וההתאחדות לבין למקביליהם הבוסנים, ובמהלכה אמר ממלא מקום יו"ר ההתאחדות תמיר גילת לבוסנים: "לא היינו יכולים לבקש יחס טוב יותר ממה שקיבלנו עד כה. אנחנו מאוד מרוצים ומתרשמים ממה שעשיתם בשבילנו. אני בטוח שיחסים בין ישראל לבוסניה במישור הספורטיבי ימשיכו להיות מצוינים. כל מה שנכתב ונאמר עד כה לא רלוונטי, השהייה נותנת תחושה של אחווה גדולה ואנחנו מאוד מודים לכם על היחס החם".

אלי גוטמן יקיים היום אסיפה טקטית, במהלכה הוא צפוי לתת עוד דגשים מקצועיים אך בעיקר עבודה מנטלית. התחושה בקרב השחקנים היא שאפשר לנצח גם באצטדיון הביתי של בוסניה בזניצה. אחד השחקנים אמר: "אני חותם על התיקו שהיה אמש במשחק בין בוסניה לבלארוס בכדוריד. גם הבלארוסים נתקלו באולם גועש ושיחקו כמו גברים, אנחנו צריכים לקבל מהם השראה".

אליניב ברדה לפני שרן ייני באימון נבחרת ישראל. רויטרס
מקור השראה מעניין. ברדה וייני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully