וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי הוצג בא-סד הקטארית: "באתי לכאן לזכות בתארים"

קשר ברצלונה לשעבר השלים את המעבר לקבוצה הקטארית, וימשיך ללבוש את החולצה מספר 6: "אני מכיר שחקנים רבים ששיחקו בליגה הקטארית, כולל חברי ראול, מקווה שאוכל ללמוד על התרבות הערבית"

צ'אבי מוצג בקבוצתו הקטארית החדשה א-סאד. רויטרס
מציג את החולצה החדשה. צ'אבי/רויטרס

קפטן ברצלונה היוצא, צ'אבי, הוצג אחר הצהריים (חמישי) בקבוצת א-סד הקטארית. הרכש החדש, שימשיך ללבוש את החולצה מספר 6, אמר במסיבת העיתונאים הראשונה כשחקן באמירות: "אני מקווה לזכות כאן בתארים".

"אני מכיר שחקנים רבים ששיחקו בליגה הקטארית, כולל חברי ראול. אני מקווה שאוכל ללמוד על התרבות הערבית. המילה הראשונה שאלמד היא שוקראן (תודה)".

רק בשבת האחרונה השלים צ'אבי זכייה בתואר ה-25 שלו במדי ברצלונה, כששותף כמחליף בניצחון 1:3 על יובנטוס בגמר ליגת האלופות. הוא עזב את הבלאוגרנה לאחר 17 עונות בבוגרים, כשבאמתחתו שבע אליפויות, שלושה גביעים וארבעה גביעי אירופה.

עוד לפני הגמר, אמר צ'אבי באירוע הפרידה ממנו בברצלונה: "הגעתי הנה לפני 24 שנים, בתור ילד קטן עם חלום להיות כדורגלן. אבל באף חלום לא חשבתי שזה מה שיהיה. פה נבניתי ככדורגלן. אני מאושר, במבט לאחור. אני מודה לכל המאמנים שהיו לי לאורך הדרך. לתארים אין משמעות אם אתה לא זוכה להערכה ואהבה מצד החברים שלך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צ'אבי שחקן ברצלונה לאחר ניצחון במסגרת גמר ליגת האלופות. GettyImages
ילבש לראשונה חולצה אחרת. צ'אבי נפרד מברצלונה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • צ'אבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully