וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן לשחקנים: "אל תעיפו כדורים". בן הרוש יפתח?

המאמן הלאומי דרוך לקראת בוסניה (ו', 21:45, ערוץ 1). המגן השמאלי תורגל בהרכב על חשבון איתן טיבי, כשרמי גרשון הוסט למרכז ההגנה. ערן זהבי יפתח בחוד, בן שהר וטל בן חיים מצדדיו

מחזור 6מחצית12/06/2015
בוסניה
    1:2
      נבחרת ישראל
      צילום: יניב טוכמן, עריכה: מתן חדד

      הפסד שלישי ברציפות או אולי הוצאת בוסניה מהמאבק? נבחרת ישראל תתייצב מחר (שישי, 21:45, ערוץ 1) בפני המשחק החשוב ביותר שלה בקמפיין, כשתתארח בהר הגעש בזניצה אצל בוסניה, במה שמסתמן כקרב על המקום השלישי בבית ב', המוביל לשלב הפלייאוף במוקדמות יורו 2016. הנבחרת של אלי גוטמן הביסה 0:3 את הבוסנים בנובמבר, במשחק שהוביל לפיטוריו של סאפט סושיץ'. עכשיו, עם המאמן החדש משה בזדרביץ' בהופעת בכורה ביתית, וגם עם אדין דז'קו שחזר, זו יריבה אחרת לגמרי.

      הכול לקראת בוסניה - ישראל

      ראיון בלעדי עם אדין דז'קו

      האריס מדוניאנין לשליחנו: "אמרתי לקרויף, רק לא מאמן ישראלי במכבי"

      אלי גוטמן חושש מהמצבים הנייחים של נבחרת בוסניה

      נאתכו בראיון: "את האופי שלי לא מצליחים לקבל בישראל"

      הנעלם הגדול: על מעמדו החדש של עומר דמארי בנבחרת

      בירם כיאל: "התפקיד החדש בברייטון החזיר אותי לימים בחיפה"

      תפקיד מרכזי בקישור. ביברס נאתכו/רויטרס

      אלי גוטמן חזר באימון המסכם הערב (חמישי) לתרגל את עומרי בן הרוש כמגן שמאלי כאשר רמי גרשון שוב הוסט לעמדת הבלם. העניין הזה מקשה כנראה על גוטמן, שבאימון באוסטריה העדיף את איתן טיבי כבלם וגרשון היה בהרכב כמגן שמאלי על חשבון בן הרוש. יתר העמדות נותרו בדיוק כפי שהיו באוסטריה, כאשר במרכז השדה ישחקו ניר ביטון, שרן ייני וביברס נאתכו ובהתקפה ערן זהבי כשמצדדיו בן שהר וטל בן חיים.

      הנבחרת הגיעה לאימון המסכם מלווה בעשרות ניידות משטרה כאשר חיילים ושוטרים מאבטחים כל פינה בדרך לאיצטדיון. בכל זמן האימון התפרשו כל אנשי האבטחה מסביב לאיצטדיון ומנעו מכל בן אדם שלא היה לו תג מורשה להתקרב לתחומי המגרש.

      השחקנים שהו לאורך כל היום במלון ונמנעו מלצאת החוצה עד הנסיעה לאימון. אלי גוטמן קיים הרבה שיחות אישיות עם השחקנים כדי לבדוק את הדופק וכדי לחזק את כולם. גוטמן גם ערך עוד אסיפה טקטית ואמר בין היתר לשחקנים: "יהיה עלינו לחץ גדול ותרגלנו את ההתמודדות מול זה. אני לא רוצה שתעיפו כדורים כי מהר מאוד זה ייצר עוד התקפות מצידם. יש כאן שחקנים מספיק מוכשרים כדי להחזיק את הכדור ולצאת קדימה. אני מאמין בכם ואני כל כך מרוצה ממה שעברנו בימים האחרונים. היה לי כיף איתכם ואני משוכנע שגם ברגע המכריע, אתם מסוגלים לעשות את התוצאה שאנחנו רוצים".

      ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
      לא שם לב ששער היציאה למטוס הוחלף. ניר ביטון/רויטרס

      במסיבת העיתונאים לפני כן אמר גוטמן: "אנחנו עוסקים באסטרטגיית משחק, יודעים מה אנחנו רוצים בכל רגע נתון. השחקנים במשך שבוע ימים שתו ואכלו את כל ההוראות, הם יודעים את מה שמוטל עליהם ורק על זה אנחנו מסתכלים. נבחרת ישראל היא נבחרת שהקהל אוהב אותה, נבחרת של מדינת ישראל. היא נבחרת של קהל שנתן לה את כל האהדה מול בוסניה. גם בשני משחקי הבית שהפסדנו, הקהל בטדי העריך את היכולת שלנו. אנחנו נעשה הכל על מנת לשמח את אלו שהנבחרת חשובה להם".

      אגב, עניין לא נעים נמנע אתמול בטיסה מאוסטריה לסראייבו, כאשר ניר ביטון ומאמן השוערים גיורא אנטמן לא שמו לב ששער היציאה למטוס הוחלף. כל הנבחרת כבר הייתה על המטוס, כשמנהל הנבחרת שם לב ברגע האחרון שביטון ואנטמן חסרים.

      מיראלם פיאניץ' שחקן נבחרת בוסניה. רויטרס
      יוצב כפליימייקר. מיראלם פיאניץ'/רויטרס

      בבוסניה בונים קודם כל על האווירה החמה שיספק הקהל הביתי בזניצה, ואחר כך כמובן על מלך השערים ההיסטורי אדין דז'קו, שנעדר מהמשחק בחיפה ורוצה להבקיע עבור נבחרתו אחרי עונה לא טובה במנצ'סטר סיטי. דז'קו עשוי לפתוח לבדו בחוד, אבל אם המאמן בז'דרביץ' יחליט לשחק בכל זאת עם שני חלוצים, ארמין זץ, שכבש עד כה שער אחד בתשע הופעות, זוכה לעדיפות על פני ודאד איבישביץ' הוותיק.

      סיאד קולאשינץ, מגן שאלקה שחזר אחרי פציעה קשה, יפתח בצד שמאל של ההגנה במקום ארווין זוקאנוביץ' הפצוע, כשבמרכז הקישור מוחמד בשיץ' מאברטון ומיודענו האריס מדוניאנין.

      "אנחנו מוכנים ומצפים למשחק נגד ישראל", אמר בז'דרביץ' במסיבת העיתונאים. "אנחנו מתמודדים מול יריבה קשה ואסור לשכוח את זה. נקווה שנעמוד במשימה. למדתי וניתחתי את המשחקים האחרונים שלהם, אך לא אתייחס למי השחקן הכי מסוכן שלהם. מי שתשחק יותר קבוצתי היא זאת שתנצח".

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רודי בוקה (צרפת)
      אצטדיון: בילינו פולייה (זניצה)
      קהל: 12100

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully