וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה מעוניינת בשחר הירש וכבר פנתה לנציגיו

11.6.2015 / 16:10

הקבוצה של חיים סילבס חושקת בחלוץ מכבי חיפה, שזומן לפתיחת האימונים של הירוקים אך אלה לא אמורים לעמוד בדרכו של השחקן שמקווה לצבור דקות משחק. ניסיון ייעשה לשאול גם את גוזלן

שחר הירש שחקן הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
ישתף פעולה עם גוזלן? הירש/מגד גוזני

הפועל רעננה מעוניינת בשירותיו של החלוץ שחר הירש לקראת העונה הבאה, ולאחרונה כבר נעשתה פנייה לנציגיו. הירש (22), שכרטיסו שייך למכבי חיפה, שיחק העונה בהפועל פתח תקוה שירדה לליגה הלאומית. לאחרונה, קיבל הודעה שעליו להתייצב לאימוני פתיחת העונה של מכבי חיפה, אך ראשי הירוקים לא יעמדו בדרכו אם יעדיף לשחק בהשאלה בקבוצה אחרת. הירש עצמו יעדיף גם הוא לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת כדי לצבור כמה שיותר דקות משחק, בעיקר בשל העומס המסתמן על החוליה הקדמית של הירוקים בעונה הקרובה.

ברעננה מעוניינים לחזק את החלק הקדמי, לאור עזיבתו הצפויה של השחקן הכי משמעותי של הקבוצה, אנתוני וואקמה שסיכם בהפועל באר שבע. במועדון ינסו לשאול לעונה נוספת גם את החלוץ שובל גוזלן, שבדומה להירש, כרטיסו שייך למכבי חיפה וגם הוא זומן לאימוני פתיחת העונה של הירוקים.

עד כה צירפה רעננה את הקשר האלבני אליס בקאי, שנרכש מקבוצת טיראנה, וחתם לשלוש עונות בקבוצה. על פי התחזיות צפוי בקאי להיות אחד הקשרים הבולטים בליגת העל.

מחנה האימון שתוכנן להתקיים באיטליה בוטל, ובמקומו יערך מחנה אימון באוסטריה, בעיירה ליד וינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully