וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס ארמסטרונג חושש לאבד את כל נכסיו : "אין לי 100 מיליון דולר"

רוכב האופניים לשעבר טוען כי סכום התביעה של רשות הדואר וחברו לשעבר פלויד לנדיס משולל היגיון: "איזה נזק נגרם לרשות הדואר? לא נוכל לשבת בבית יותר, לא נוכל לשבת בשום בית"

לאנס ארמסטרונג. Mario Tama, GettyImages
"אם הייתי יכול לעבור להתנצל אישית בפני כל בן אדם בעולם הייתי עושה את זה". ארמסטרונג/GettyImages, Mario Tama

לאנס ארמסטרונג בלחץ בגלל תביעת הענק שהגישה נגדו ממשלת ארצות הברית, העומדת על סכום של 100 מיליון דולר, כפיצוי על כך שאלוף הטור דה פראנס לשעבר הונה את רשות הדואר. ארמסטרונג קיבל מיליוני דולרים ככספי חסות בזמן שהיה רוכב אופניים מקצועי והשתמש בסמים לא חוקיים, וזה כשנתיים נמשך ההליך המשפטי נגדו לאחר שמשרד המשפטים האמריקאי הצטרף לתביעה שהגיש ב-2010 חברו לשעבר לקבוצה של ארמסטרונג, רוכב האופניים פלויד לנדיס. לפי כתב התביעה המקורי, קיבלו ארמסטרונג וחבריו לקבוצת הרכיבה מימון של 50 מיליון דולר מרשות הדואר בארה"ב בין 1998 ל-2004 וארמסטרונג השתכר באותה תקופה 17.9 מיליון דולר, וב-2013 העריכה רשות הדואר שהונו של ארמסטרונג הוא כ-100 מיליון דולר.

"אם אני אפסיד בתביעה של 100 מיליון דולר, אני כבר לא אוכל לשבת ליד השולחן הזה יותר", אמר ארמסטרונג לקבוצת עיתונאים שהזמין לביתו שבאספן, קולורדו. "לא נוכל לשבת בבית יותר, לא נוכל לשבת בשום בית, אין לי 100 מיליון דולר. תגידו מה אתם חושבים? נניח שהמושבעים יגידו 'שלם 100 מיליון דולר'. פלויד לנדיס יקבל 33 מיליון. חבר המושבעים ישמח על זה? אני חושב מה שכולם חושבים - אין פה שום היגיון".

מעבר לכך שארמסטרונג טוען כי יאבד את שני בתיו הפרטיים וכל הונו, הוא טוען שסכום התביעה מופרך ומשולל כל היגיון: "הסיפור הוא לא על מי שיקר ומי השתמש בסמים, הסיפור הוא על הנזק שנגרם. איזה נזק נגרם לרשות הדואר? אני מתנצל בפני אוהדי הספורט שתמכו בי והגנו עליי, אם הייתי יכול לעבור להתנצל אישית בפני כל בן אדם בעולם הייתי עושה את זה".

ארמסטרונג איבד את כל שבעת תארי הטור דה פראנס שלו והושעה לצמיתות מספורט הרכיבה, בעקבות האשמות כי הגיע להישגיו בזכות שימוש בסמים לא חוקיים. בראיון שהעניק לאופרה ווינפרי התוודה ארמסטרונג על כך שאכן השתמש בסמים אסורים.

רוכב האופניים האמריקאי לאנס ארמסטרונג. רויטרס
"פלויד לנדיס יקבל 33 מיליון. חבר המושבעים ישמח על זה? אני חושב מה שכולם חושבים - אין פה שום היגיון". לאנס ארמסטרונג בימי הזוהר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully