וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: 1:2 דרמטי לארה"ב בגרמניה, ברזיל ניצחה את הונדורס 0:1

בובי ווד, החלוץ המחליף שניצח את הולנד, עשה את זה הפעם לאלופת העולם (87). החבורה של קלינסמן השוותה עם מהלך של 35 מסירות והפכה. ניימאר חזר לסלסאו, פירמינו (33) כבש את שער הניצחון

בובי ווד שחקן נבחרת ארה"ב. AP
סופר-סאב. בובי ווד/AP

ארבעה ימים בלבד אחרי שניצח את נבחרת הולנד, בובי ווד עשה זאת שוב עבור נבחרת ארה"ב, הפעם עם שער ניצחון שקבע 1:2 יוקרתי על אלופת העולם גרמניה במשחק ידידות בקלן. יותר מ-40 אלף צופים קיוו לראות \ניצחון, אבל החבורה של יורגן קלינסמן ידעה לחזור מפיגור בצורה מרשימה ולחגוג על אדמת גרמניה לראשונה אי פעם. ברזיל ממשיכה ביכולת הטובה ורשמה ניצחון 0:1 על הונדורס במשחק הכנה לקראת הקופה אמריקה.

מריו גצה שחקן נבחרת גרמניה מאוכזב. רויטרס
ערב מאכזב. מריו גצה/רויטרס

גרמניה - ארצות הברית 2:1

ההרכב המשני של גרמניה כלל רק חמישה אלופי עולם (שקודראן מוסטפי, בסטיאן שווינשטייגר, מסוט אוזיל, מריו גצה ואנדרה שורלה) ולא מעט צעירים. גצה, כובש שער הניצחון בגמר מול ארגנטינה, היה גם האיש שהעלה את גרמניה ליתרון בדקה ה-12 אחרי פריצה מסחררת של פטריק הרמן, אבל בדקה ה-41 האמריקאים ענו עם שער של מיקס דיסקרוד, אחרי בישול אדיר של מייקל בראדלי ולא פחות מ-35 (!) מסירות רצופות.

במחצית השנייה חיפשה גרמניה את שער הניצחון, כשאל המגרש נכנסו סמי חדירה ולוקאס פודולסקי, ובהמשך גם קארים בלארבי ומקס קרוזה. אלא שדווקא קלינסמן זכה לחגוג מול האקסית, הודות לסופר-סאב ווד. חלוצה של אווה מהליגה הגרמנית השנייה, יליד הונולולו, נכנס בדקה ה-74 ושלוש דקות לסיום הוא הסתובב ובעט בשמאל כדור שטוח לפינה של רון רוברט צילר. תוצאה מפתיעה בקלן.

* במשחק ידידות נוסף שנערך בתוך, שוויץ ניצחה בקלילות 0:3 את ליכטנשטיין. בלרים דז'מאילי כבש צמד בדקות 29 ו-60, כשבתווך הבקיע ג'רדאן שאקירי את הגולאסו הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ברזיל - הונדורס 0:1

ניימאר הצטרף לנבחרת ברזיל, שמתכוננת במרץ לקופה אמריקה וסייע לה לרשום ניצחון על הונדורס אחרי שנכנס למשחק במחצית, אחרי שברזיל כבר הוליכה 0:1 משער של רוברטו פירמינו בדקה ה-33. ניימאר לא שותף בניצחון של ברזיל על מקסיקו ביום ראשון מאחר שנזקק לימי מנוחה לאחר זכייתה של קבוצתו ברצלונה בליגת האלופות. במשחק עצמו ברזיל שלטה בכדור אולם יצרה מעט הזדמנויות. כמה דקות לאחר תחילת המחצית השנייה ניימאר כבש שער שנפסל בגלל נבדל.

* דני אלבס זומן לסגל הנבחרת על חשבון דנילו, שנפצע בניצחון 0:2 על מקסיקו ביום ראשון.

קשר נבחרת ברזיל ניימאר (ימין) שחקן נבחרת הונדורס ג'וני לוורון (שמאל). AP
הצטרף להכנות לקופה אמריקה. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully