וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל מינתה את סטיב מקלארן למאמן ולחבר הנהלה

המגפאייז ביצעו צעד חריג מאוד בנוף הפרמיירליג האנגלית. המאמן שחתם לשלוש שנים, מונה גם לדירקטור, כמו גם הסקאוט גרהאם קאר. הבעלים מייק אשלי התפטר מההנהלה, אבל נשאר במועדון

ניוקאסל הודיעה היום (רביעי) על צעד חריג בפרמיירליג האנגלית: סטיב מקלארן מונה למאמן הקבוצה ובאותו זמן גם לדירקטור במועדון. בהודעה הרשמית של המועדון הוסבר שהבעלים מייק אשלי - שנוא האוהדים בסט. ג'יימסז פארק - עוזב את תפקידו בהנהלה ביחד עם מנהל הכספים ג'ון אירווינג. מקלארן שכאמור מונה למאמן, ישמש גם כחבר הנהלה, כמו גם הצ'יף סקאוט, גרהאם קאר.

מלבד הפיכתו לדירקטור במועדון, מקלארן חתם לשלוש שנים כמאמן והוא מחליף בתפקיד את ג'ון קארבר, שבעצמו החליף את אלן פארדיו שעזב במהלך העונה החולפת. קארבר הוגדר כמאמן זמני ופוטר אתמול, אחרי שב-20 משחקים תחתיו המגפאייז צברו 3 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-13 הפסדים.

מקלארן בן ה-54 אימן את דרבי קאונטי בשנתיים האחרונות, אבל פוטר מתפקידו במאי. הוא דחה שתי הצעות של ניוקאסל - הראשונה בינואר והשנייה לפני כמה שבועות - אבל כעת החליט לקחת את התפקיד. ניוקאסל תהיה קבוצת הפרמיירליג הראשונה שלו מאז מידלסברו השכנה, אותה הדריך בשנים 2001-2006.

מאז מידלסברו, מקלארן אימן בהצלחה מאוד קטנה את נבחרת אנגליה, זכה באליפות הולנד עם טוונטה, נכשל בוולפסבורג ונוטינגהאם פורסט, חזר לקדנציה נוספת בטוונטה וכאמור עמד על הקווים של דרבי קאונטי. הוא אמר היום: "אני נחוש לבנות קבוצה שהאוהדים יהיו גאים בה".

באנגליה לא שכחו למקלארן את המטריה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully