וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ריאל מדריד וקסיאס סיכמו על פרידה, דה חאה יגיע

ברשת TVE טוענים כי הקפטן הוותיק, שהגן על שער הבלאנקוס מאז 1999, סגר את תנאי עזיבתו מול המועדון ויפנה את מקומו לטובת שוער מנצ'סטר יונייטד, עליו תשלם ריאל יותר מ-25 מיליון יורו

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. GettyImages
זה באמת נגמר? איקר קסיאס/GettyImages

סוף עידן איקר קסיאס בריאל מדריד? על פי דיווח היום (רביעי) ברשת TVE הספרדית, קפטן הבלאנקוס והאיש שמגן על שערה של ריאל מאז 1999, הגיע לסיכום עם המועדון על עזיבה בקיץ הנוכחי ויפנה את המקום לדויד דה חאה, מחליפו בנבחרת ספרד.

על פי הדיווח, הנשיא פלורנטינו פרס רצה כבר זמן רב להיפרד מהשוער הוותיק, שזכה עם ריאל מדריד שלוש פעמים בליגת האלופות, חגג עמה חמש אליפויות והניף פעמיים את גביע המלך. קסיאס, שהוביל את נבחרת ספרד לזכיות ביורו 2008, מונדיאל 2010 ויורו 2012, וגם הפך לשיאן ההופעות שלה, עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה.

מי שצפוי להחליף את השוער בן ה-34 הוא דה חאה, שוערה המצטיין של מנצ'סטר יונייטד, שגדל בכלל ביריבה העירונית אתלטיקו מדריד. בימים האחרונים נטען כי המתח בין שני השוערים מורגש במחנה של נבחרת ספרד והם אינם מדברים זה עם זה.

ריאל צפויה לשלם על דה חאה כ-25 מיליון יורו, כשהסכום אף יכול לגדול ל-30 מיליון בזכות סעיפים שונים. השוער בן ה-24 קרוב מאוד להפוך לרכש הראשון של ריאל מדריד לעונת 2015/16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully