וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "עברנו את השלב שאווירה כזו או אחרת מפחידה אותנו"

קשר הנבחרת התייחס לקושי להתמודד בבוסניה, וסיפר על המפתחות: "נצטרך לשחק כדורגל חכם ונכון, ולדעת לשחק עם הראש כי הבוסנים חייבים ניצחון". טיבי תורגל בהרכב, רמי גרשון הוסט לעמדת המגן השמאלי

צילום וידאו: יניב טוכמן, עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ישראל תסיים היום (רביעי) את מחנה האימונים באוסטריה כחלק מההכנה לקראת המשחק החשוב נגד בוסניה ביום שישי. אלי גוטמן המשיך לתרגל גם היום את איתן טיבי בהרכב בעמדת הבלם, בעוד רמי גרשון הוסט לעמדת המגן השמאלי במקומו של עומרי בן הרוש. פרט לכך, ערן זהבי תורגל כחלוץ בודד. בן שהר וטל בן חיים אמורים לשחק בכנפיים, על פי התרגול.

ביברס נאתכו אמר לפני תחילת האימון: "אנחנו פה כהכנה למשחק נגד בוסניה, והיינו צריכים את המחנה הקצר הזה. כל אימון בנבחרת נותן לנו משהו, גם עבור החדשים וגם בשביל הריענון של כולנו. הפעם האחרונה שנפגשנו הייתה לפני תקופה לא קצרה, ואנחנו צריכים להיות מוכנים לבוסניה".

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. יניב טוכמן,
"בלגיה זו לא נבחרת ברמה שלנו, התוצאה מולם קצת משקרת". נאתכו/יניב טוכמן

על הקושי של הנבחרת להתמודד עם בלגיה במפגש האחרון אמר קשר צסק"א מוסקבה: "אפשר לראות שבלגיה שיחקו לפני כמה ימים בצרפת ודי בקלות ניצחו. בלגיה זו לא נבחרת ברמה שלנו, הפסדנו מולם, והתוצאה קצת משקרת כי היינו לא פחות טובים ולכן צריך לקחת את הכול בפרופורציות". על הקושי לשחק בבוסניה אמר נאתכו: "מבחינת האווירה, השחקנים עברו את השלב הזה שאווירה כזו או אחרת צריכה להפחיד אותנו. נצטרך לבוא ולשחק כדורגל חכם ונכון, לדעת לשחק קצת עם הראש של הבוסנים כי הם חייבים ניצחון". כשנשאל האם הפסד יסגור את סיפור הקמפיין, אמר הקשר: "הסיפור לא גמור עד שהוא גמור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully