וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוטגרט: טומי האס רשם קאמבק מוצלח אחרי למעלה משנה

הטניסאי הגרמני בן ה-37, שדורג בשיאו במקום השני בעולם, חזר למגרשים אחרי ניתוח בכתפו והיעדרות מאז רולאן גארוס 2014 וניצח 4:6, 5:7 את מיכאיל קוקושקין בסיבוב הראשון של הטורניר במדינתו

הטניסאי הגרמני טומי האס. רויטרס
קאמבק מוצלח. האס/רויטרס

מעט יותר משנה לאחר ששיחק בפעם האחרונה במשחק יחידים, חזר היום (שלישי) טומי האס בן ה-37 למגרש הטניס. הגרמני, שלא מחזיק בדירוג עולמי בשל העובדה שנעדר מאז מאי 2014 בעקבות ניתוח שעבר בכתפו, עשה את זה כמו שצריך עם ניצחון 4:6, 5:7 על מיכאיל קוקושקין הקזחי, המדורג 59 בעולם, בסיבוב הראשון של טורניר שטוטגרט מסבב ה-250 של ה-ATP.

האס, שבשיאו דורג במקום השני בעולם, נראה בסדר גמור יחסית למשחק הראשון שלו מזה שנה, כשנראה שהכתף הבעייתית לא משפיעה עליו יותר מדי. הגרמני הוותיק השיג את השבירה הראשונה במשחקון החמישי ועלה ל-2:3. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד סוף המערכה וזה 3:6 להאס. המערכה השנייה כבר הייתה מלאת שבירות, כשהקזחי פותח עם 0:2, האס הגיב עם שבירה וצימק ל-2:1, אבל נשבר שוב והצליח להגיב עם עוד שבירה בדרך ל-3:2. המערכה המשיכה כששני השחקנים שומרים על ההגשות שלהם עד 5:5. האס הצליח להשיג שבירה בשלב הזה ושמר על ההגשות שלו מבלי להפסיד נקודה בדרך ל-5:7 במערכה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully