וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב: "חייבים להעלות את הרמה שלנו ואת הרצינות"

מאמן אלופת העולם גרמניה הציב אתגר לשחקניו לפני משחק האימון מול ארצות הברית ויורגן קלינסמן, שאמר: "הם הנבחרת הכי טובה בעולם, טבעי שתהיה ירידה מסוימת ביכולת אחרי זכייה בגביע העולם"

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה (שמאל) עם יורגן קלינסמן מאמן נבחרת ארצות הברית. GettyImages
קלינסמן ולב במסיבת העיתונאים/GettyImages

שלושה ימים לפני המשחק שלה מול גיברלטר במוקדמות יורו 2016, תארח מחר (רביעי, 21:40, ספורט 1 ו-HD) אלופת העולם גרמניה את ארצות הברית למשחק ידידות בקלן. כזכור, שתי הנבחרות נפגשו בגביע העולם בקיץ כשגרמניה מנצחת 0:1 משער של תומאס מולר בדקה ה-55 במשחק שהתנהל בתנאי מזג האוויר סוערים מאוד. כמובן שהסיפור הגדול ביותר סביב המשחק נגע למאמן ארצות הברית וכוכב נבחרת גרמניה ומאמנה לשעבר יורגן קלינסמן, שיפגוש שוב את מי שהיה עוזרו במונדיאל 2006, כמו גם לוקאס פודולסקי שישחק שוב בקלן.

"אנחנו צריכים לחזור לכושר טוב, וזה יהיה לא קל במיוחד שאנחנו עכשיו ביוני ובזמן חלון ההעברות", אמר יואכים לב, "אבל אנחנו חייבים להתמודד עם המצב הזה ולהעלות את הרמה שלנו, הריכוז והרצינות. התרשמתי מאוד ממהירות המשחק של ארצות הברית מול הולנד, מהמנטאליות שלהם. הנבחרת הזו עשתה התקדמות נהדרת. הם שיחקו מצוין מול הולנד, ברמה טקטית גבוהה מאוד. יורגן גם השאיר בנבחרת גרמניה הרבה דברים טובים שנשארו אצלנו למשך שנים".

יורגן קלינסמן אמר: "זו חוויה מיוחדת מאוד, להגיע הנה ולקיים משחק כזה. הכדורגל בארצות הברית היום הוא עדיין לא בגודל של ענפי ספורט אמריקאים, אבל הוא נמצא בעלייה". על הסגל שלו אמר: "לא כל השחקנים שלנו כשירים". על היריבה אמר: "גרמניה הנבחרת הטובה בעולם והיא חוותה ירידה קלה אחרי גביע העולם, אבל זה טבעי ואנושי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully