וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ניקולה דרינצ'יץ' חתם במכבי חיפה

9.6.2015 / 17:00

הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת: "אעשה הכל כדי להראות את היכולות שלי". בוקולי, גדיר, גבאי וראיוס לא זומנו לתחילת האימונים

ניקולה דרינצ'יץ' על רקע מכבי חיפה TV - צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
כבר לובש ירוק. ניקולה דרינצ'יץ'/מכבי חיפה

מכבי חיפה יכולה להתגאות היום (שלישי) ברכש ראשון: ניקולה דרינצ'יץ'. הקשר המונטנגרי בן ה-30 חתם בקבוצה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת והפך רשמית לשחק המועדון. דרינצ'יץ' כבר עבר בדיקות רפואיות במועדון ואמר לאחר חתימתו: "אני שמח שהגעתי למכבי חיפה ואני אעשה הכל על מנת להראות את היכולות שלי ולהביא אושר לאוהדי הקבוצה. אני אלחם למען האוהדים והמועדון, אני מקווה שנביא העונה תארים למכבי חיפה".

מאמן הקבוצה רוני לוי התייחס להחתמה ואמר לאתר הרשמי: "ניקולה שחקן מצוין עם מנטליות מאוד חזקה. בחרנו בו בגלל האופי, הניסיון והאיכויות על המגרש. לוי הוסיף ואמר: "מדובר בשחקן נבחרת שהוביל את קבוצתו, פרטיזן בלגרד לאליפות בעונה החולפת. שחקן מחויב מאוד שעובד קשה ומשקיע המון מעצמו".

לידיעה הראשונית על סיכום העברתו של ניקולה דרינצ'יץ'

ניקולה דרינצ'יץ' בראיון לאתר הרשמי של מכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, פרסם עוד קודם לכן את הסגל שיפתח את העונה ב-21 ביוני. מבין הזרים, מופיעים שלושה: ולדימיר סטויקוביץ', אברהם פאס וניקולה דרינצ'יץ', שיחתום היום רשמית על חוזהו. לגבי פאס, במועדון עדיין לא החליטו סופית האם להשאירו והחלטה כזאת תתקבל רק לאחר שלוי יחתים בלם זר נוסף.

לגבי שאר הזרים בסגל: כזכור, לאחרונה פרסמנו כי במכבי חיפה קיבלו החלטה להיפרד ממיצ'ל ומדו. השניים קיבלו אישור לחפש קבוצה אחרת. לגבי ראיוס, בחיפה מחפשים נוסף, דומיננטי יותר, לקישור. ראיוס פתח בפחות מ-50 אחוז מהמשחקים בתקופת בנאדו, סטנוייביץ' ובלבול ולכן במועדון ישנה כוונה להיפרד ממנו. ראיוס לא קיבל הודעה רשמית, אבל ברור כי הוא לא ימשיך בעונה הבאה. ייתכן שהשחקן יגיע לתחילת האימונים למרות אי הזימון.

יעזוב? טאלב טואטחה מחזיק בהצעה מקבוצה בטורקיה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי חיפה, אלעד גבאי. אדריאן הרבשטיין
יצטרך למצוא קבוצה אחרת. אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

הסגל הרחב כולל את השוער השלישי ג'ק לואיס, מאחר שבמועדון החליטו לא להמשיך את ההתקשרות עם אמיר אדרי. המגן אלעד גבאי לא זומן לתחילת האימונים וכפי שפורסם בוואלה ספורט הוא יחפש קבוצה אחרת. אייל משומר זומן ויחתום בימים הקרובים על חוזה חדש. עטאא ג'אבר זומן לתחילת האימונים, כשעידן ורד שסיים חוזה לא בתוכניות כמובן. בהתקפה, שחר הירש, איסמעיל ריאן ושובל גוזלן זומנו ומשלימים 10 שחקני בית בסגל, כשמוחמד גדיר נעדר מהרשימה בשל כוונתו לחתום בבלגיה. גם גוסטבו בוקולי לא נכלל בסגל וכפי שפרסמנו הוא צפוי לפרוש.

לגבי קובי מויאל ורן אבוקרט, השניים מופיעים בסגל של רוני לוי. אבוקרט עשוי לעזוב בהשאלה לאחר השיקום. קובי מויאל, לעומתו, נמצא בתוכניות וההערכה היא שיחזור לסגל מספר שבועות לאחר פתיחת העונה הרשמית. מכבי חיפה תצא למחנה האימונים ב-15 ביולי, ותשוב לארץ ב-24 לחודש.

שוערים: ולדימיר סטויקוביץ', אוהד לויטה, ג'ק לואיס.

הגנה: דקל קינן, אברהם פאס, אוראל דגני, עאיד חבשי, טאלב טואטחה, אייל משומר, יובל יוסיפוביץ'.

קישור: אביחי ידין, ניקולה דרינצ'יץ', קובי מויאל, רן אבוקרט, ג'אבר עטאא, יוסי בניון, חן עזרא, ערן ביטון.

התקפה: איתי שכטר, שחר הירש, שובל גוזלן, שון ויסמן, אלון תורג'מן, אלירן עטר, איסמעיל ריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully