וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה פירלו רומז שהוא מתכוון להמשיך עוד עונה ביובנטוס

הקשר, לו חוזה במועדון עד תום עונת 2015/16, התייחס לשמועות על מעבר לניו יורק סיטי מה-MLS: "האם הדמעות שלי היו בגלל פרידה מיובנטוס? לא, הן זלגו בגלל ההפסד". קלוזה ממשיך בלאציו

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס. GettyImages
"כנראה שלא אזכה לעוד הזדמנות לשחק בגמר ליגת האלופות". פירלו בתום גמר ליגת האלופות/GettyImages

MLS? ניו יורק? לא בטוח שזה הכיוון של אנדראה פירלו. קשרה של יובנטוס שיגר מסר אחר כששאלו אותו לגבי הידיעות על כך שהוא מתכוון להיפרד הקיץ מהגברת הזקנה ולעבור לשחק במדי ניו יורק. "הארכיטקט" התייחס לדמעות שזלגו מעיניו לאחר ההפסד לברצלונה בסיום ההפסד בגמר ליגת האלופות, ואמר ל"סקיי ספורט איטליה": "האם הדמעות שלי היו בגלל פרידה מיובנטוס? לא, הן זלגו בגלל ההפסד. כנראה שלא אזכה לעוד הזדמנות לשחק בגמר ליגת האלופות".

פירלו בן ה-36 פתח ב-32 משחקים העונה במדי יובנטוס, והיה בורג מרכזי במכונה של מאסימיליאנו אלגרי, שזכתה באליפות רביעית ברציפות באיטליה וגם הניפה גביע איטלקי בפעם הראשונה זה 20 שנה. לפירלו חוזה לעונה נוספת, ולאחרונה פורסמו דיווחים בכלי תקשורת שונים ברחבי אירופה כי פניו מועדות לארצות הברית. באוסטרליה דווח שלאחר גמר ליגת האלופות פנתה קבוצת סידני מהליגה האוסטרלית לפירלו "לאחר שקיבל אור ירוק לחפש קבוצה בסוף העונה", כפי שדווח ב"סידני מורנינג הראלד".

בינתיים הקשר לא חשף אף פרט בנוגע לעתידו, ויש לציין כי חוזהו ביובנטוס תם רק בסוף עונת 2015/16. גם מאמן נבחרת איטליה אנטוניו קונטה התייחס לעתידו של הקשר במדים הלאומיים, ואמר לתקשורת בארץ המגף: "לא קיבלתי שום מסר מפירלו שהוא פורש מהנבחרת, אני לא חושב שהוא יעזוב את נבחרת איטליה".

חלוץ לאציו מירוסלב קלוזה. AP
"אני אוהב את המאמן שלי ואת המועדון ואני רוצה להמשיך איתו במסלול ההצלחות". קלוזה/AP

כוכב ותיק אחר שהזים את השמועות לגביו הוא מירוסלב קלוזה, שממשיך לעונה נוספת בלאציו. החלוץ הגרמני הוותיק בן ה-37, מלך שערי המונדיאל בכל הזמנים ואלוף העולם עם גרמניה במונדיאל 2014 אמר: "ההחלטה להמשיך עונה נוספת בלאציו היא החלטה שלקחתי מהלב, אני ומשפחתי אוהבים מאוד את העיר רומא, אני אוהב את המאמן שלי ואת המועדון ואני רוצה להמשיך איתו במסלול ההצלחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully