וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "חששנו מהמשחק בלי דווין סמית', אבל כל הכבוד לשחקנים"

7.6.2015 / 22:50

מאמן מכבי תל אביב החמיא לשחקניו אחרי ה-64:86 על הפועל אילת בחוץ, שהעלה את הצהובים ל-0:2 בסדרת חצי הגמר. פארגו: "הסדרה עוד לא גמורה". שיבק: "היינו איטיים ועייפים מדי"

one

מכבי תל אביב טיילה הערב (ראשון) ל-64:86 בחוץ על הפועל אילת ועלתה ל-0:2 קליל במיוחד בסדרת חצי גמר הפלייאוף של ליגת העל. ג'רמי פארגו בלט אצל הצהובים עם 23 נקודות ומשחק שוטף במיוחד.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
יכול להיות מבסוט. גודס/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר: "חששנו כי לא ידענו איך נשחק בלי דווין, אבל יש לנו חבורה של גברים. זו לא פעם ראשונה העונה שאנחנו משחקים עם סגל חסר. כל הכבוד לבחורים, שמרו כמו שצריך, שיחקו כמו שצריך. השחקנים יודעים שהסדרה לא גמורה. עברנו סדרה לא קלה נגד נס ציונה, נצטרך לנוח עד המשחק ביום רביעי. מההתחלה, אחרי שהיינו בפיגור 10:2, שיחקנו נכון ושמרנו טוב".

פארגו הוסיף: "רצינו לעלות ולשחק חזק, זה משחק חשוב מאוד בשבילנו. אני מאמין שנוכל להתמודד עם המשחק השלישי ולנצח בסדרה. נבוא לשחק חזק ולנצח. אנחנו עושים את המיטב שלנו כדי לנצח והסדרה הזו לא גמורה".

מאמן הפועל אילת אריק שיבק: "מכבי היו טובים. גם אני לא תיארתי לעצמי שזה מה שיהיה, אבל אני מניח שהסדרה נגד חיפה כן עשתה לנו משהו מבחינה פיזית והגענו תשושים למשחק היום. כל מה שעשינו היום היה איטי מדי ומכבי ניצלה את זה מיד. זה לא רק פארגו, אלא אפילו טיוס ורנדל יותר. החבורה האתלטית הזו שרצה ושלטה בריבאונד ניצחה אותנו. בתחושה שלי הגבנו מאוחר מדי לכל דבר, כנראה שהרגליים לא זזו מספיק מהר.

לא אכזבנו אף אחד, הגענו לחצי הגמר. רצינו יותר ואנחנו חושבים שאנחנו יכולים יותר, אבל יש לנו את המגבלות שלנו ולפני המשחק אמרתי שאני חושב שאנחנו יכולים לעשות יותר. רצינו להביא את מכבי עוד פעם לאילת, אבל כנראה שהרגליים לא זזו.

ברור שב-2:0 אנחנו במצב קשה, נבוא אליהם הביתה והם ירצו לגמור את הסדרה כדי לנוח לקראת הגמר. נעשה את החושבים שלנו. זה לא עניין של הרכבים, פשוט עשינו את הדברים לאט מדי ומאוחר מדי. אני לא חושב שהיה פה משהו מנטאלי, כי מאוד רצינו. היה פה משהו פיזי כי נגמרנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully