וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: אולימפיאקוס ניצחה 70:76 את פנאתינייקוס

סגנית אלופת אירופה פתחה את סדרת הגמר ביוון עם ניצחון על היריבה המושבעת, סלוקאס קלע 16, מברוקפלידיס קלע 23 אצל הירוקים. גרמניה: באיירן מינכן פתחה את הגמר עם 73:84 בבאמברג

שחקן אולימפיאקוס קוסטאס סלוקאס מאוכזב יחד עם חבריו. רויטרס
סלוקאס ואולימפיאקוס פתחו מצוין/רויטרס

סדרת גמר הפלייאוף היווני נפתחה הערב (ראשון) עם הקרב המרתק תמיד בין אולימפיאקוס לפנאתינייקוס. האדומים הצליחו לרשום וי גדול על משחק מספר אחת עם 70:76. אולימפיאקוס דווקא פתחה לא טוב במיוחד ופיגרה 17:10 אחרי הרבע הראשון. אבל סגנית אלופת אירופה הצליחה לחזור לעניינים ברבע השני וברבע השלישי כבר ברחה ל-38:49 אחרי שתי נקודות של מנצאריס. משם, פאו כבר לא הצליחה לחזור והפסידה.

קוסטס סלוקאס הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 16 נקודות כשהוא מוסיף גם 2 חטיפות. בריאנט דאנסטון הוסיף 13 נקודות וקטף 12 ריבאונדי, בעוד מאט לוג'סקי קולע 13 ויורגוס פרינטזיס מוסיף 12 משל עצמו ו-6 ריבאונדים. ואסיליס ספאנוליס רשם ערב חלש יחסית עם 7 נקודות ב-2/11 מהשדה. את פאו הוביל לוקאס מברוקפלידיס עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים, בעוד אנטוניס פוטסיס מוסיף 15.

ברייס טיילור שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ברייס טיילור חוגג את הניצחון בבאמברג הערב/GettyImages

גם בגרמניה נפתחה היום סדרת גמר הפלייאוף. האלופה באיירן מינכן, שרק בחמישי בערב הצליחה לנצח את אלבה ברלין בחוץ ולהשלים 2:3 עליה בסדרה, פתחה נהדר וניצחה 73:84 את באמברג בחוץ. ולדימיר שטימאץ הוביל את קלעי הבווארים עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, דושקו סבאנוביץ' וברייס טיילור קלעו 14 כל אחד וג'ון בריאנט סיים עם 12. ניהאד דג'דוביץ', שלהט עם 30 נקודות מול אלבה, רשם ערב מאופק עם 5 נקודות ו-6 ריבאונדים. את באמברג הוביל בראדלי וונמייקר המצוין עם 15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ניהאד דג'דוביץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
דג'דוביץ' מבסוט אחרי המשחק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully