וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בלגיה ניצחה 3:4 את צרפת בסטאד דה פראנס

השדים האדומים המשיכו ביכולת הנפלאה רגע לפני המפגש מול ויילס. פלאיני (צמד), נאינגולן והזאר (פנדל) כבשו לזכות המנצחת, ולבואנה (פנדל), פקיר ופאייה הרשיתו בצד השני. 0:2 לברזיל על מקסיקו, 0:0 בין אירלנד ואנגליה

שחקן נבחרת בלגיה, מרואן פלאיני, חוגג. AP
בכושר מצוין.נבחרת בלגיה/AP

עוד לא הספקנו להירגע מהזכייה של ברצלונה בליגת האלופות במשחק שנעל את עונת 2014/15 בליגות הבכירות באירופה, וכבר בעוד מספר ימים נזכה לעוד מנה מכובדת של כדורגל - הן במוקדמות היורו והן בקופה אמריקה. בינתיים, הנבחרות השונות מנצלות את הימים שנותרו לקראת המשחקים הרשמיים כדי לערוך משחקי הכנה, כשבמוקד נבחרת בלגיה, שנמצאת עם נבחרת ישראל בבית המוקדם לצרפת 2016, הביסה 3:4 את נבחרת צרפת בחוץ ואילו ברזיל, שמתכוננת לקופה אמריקה, פגשה בסאו פאולו את מקסיקו וניצחה אותה 0:2. במשחק המוקדם של היום נבחרות אנגליה ואירלנד נפרדו ב-0:0.

שחקן נבחרת בלגיה, ראג'ה נאינגולן, מול שחקן נבחרת צרפת, מתיו ולבואנה. רויטרס
ויילס עוקבת בעניין. בלגיה/רויטרס

צרפת - בלגיה 4:3

נבחרת בלגיה המשיכה הערב (ראשון) בכושר הטוב שבו היא נמצאת. השדים האדומים, שבסוף מרץ ניצחו 0:1 את נבחרת ישראל ותפסו את ראש הבית במוקדמות היורו, הביסו הערב 3:4 את נבחרת צרפת בסטאד דה פראנס, רגע לפני שהם פוגשים את נבחרת ויילס ביום שישי בקרדיף.

הבלגים פתחו את המשחק בצורה נפלאה מול הצרפתים, שיארחו את אליפות אירופה בקיץ הבא. כבר אחרי 17 דקות מרואן פלאיני מצא את הרשת, כשניצל ערבובייה ברחבה כדי לכבוש מקרוב. בדקה ה-42 טוני אלדרווירלד מצא את ראשו של פלאיני עם הגבהה מצוינת, קשר מנצ'סטר יונייטד נגח את השני שלו בחוזקה.

בדקה ה-50 הגיע השער היפה במשחק. ראג'ה נאינגולן קיבל כדור מפלאיני, התקדם לכיוון השער, ומ-17 מטרים אלכסונית שלח בעיטה חדקה, שטוחה ומדויקת לפינה של הוגו לוריס כדי לקבוע 0:3. בדקה ה-53 מתיו ולבואנה צימק את התוצאה כשדייק מהנקודה הלבנה, כשדקה אחר כך גם אדן הזאר כבש מ-11 מטרים. נביל פקיר הצעיר, שנכנס כמחליף, כבש מתוך הרחבה אחרי בישול של פול ג'ורג' אנטפ בדקה ה-89 לפני שדימיטרי פאייה, גם כן עם בעיטה נהדרת, כבש את השלישי של הטריקולור שתי דקות לאחר מכן.

שתי הדקות האחרונות אמנם היו מותחות, אך הצרפתים לא הצליחו בסופו של דבר לחזור ל-4:4. עד לסיום איפשרו המאמנים למספר שחקנים צעירים לשחק, דוגמת אנטפ הצרפתי, שנכנס להופעת הבכורה שלו בנבחרת, או לאנדר דנדונקר בן ה-20 שרשם גם כן הופעת בכורה בצד הבלגי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן נבחרת אנגליה, ראחים סטרלינג, מול שחקן נבחרת אירלנד, רובי בריידי. AP
לא השיגו הכרעה. ראחים סטרלינג/AP

ברזיל - מקסיקו 0:2

הסלסאו ממשיכים ביכולת הטובה שלהם מאז חרפת ה-7:1 בחצי גמר המונדיאל ורשמו ניצחון תשיעי רצוף. שחקניו של דונגה נראים מוכנים לקופה אמריקה, שם ישחקו בבית ג' נגד קולומביה, ונצואלה ופרו. מקסיקו, שתתמודד בבית א' עם המארחת צ'ילה, אקוודור ובוליביה, היוותה אמנם יריב שקול אך ספגה בסאו פאולו הפסד במשחק ההכנה האחרון שלה לטורניר.

בדקה ה-28 ברזיל עלתה ל-0:1 משער אדיר של קוטיניו, שקיבל כדור מפיליפה לואיס, פרץ מצד שמאל, עקף את המגן ומזווית קשה מאוד, כמעט על קו הרוחב, שלח כדור מדויק לפינה הרחוקה. בדקה ה-37 ברזיל עלתה ל-0:2 לאחר שמהלך קבוצתי מצוין הסתיים במסירה של אליאס לדייגו טארדלי וזה גלגל מול שער חשוף פנימה.

שחקני נבחרת ברזיל. AP
נראים טוב לפני הקופה האמריקה. שחקני נבחרת ברזיל חוגגים/AP

אירלנד - אנגליה 0:0

את משחק הידידות האחרון שלה סיימה נבחרת אנגליה ב-1:1 מול נבחרת איטליה, וגם הפעם היא סיימה את משחק הידידות שלה בתיקו, כשפגשה את אירלנד בדבלין. נבחרת שלושת האריות, שתפגוש ביום שבת את נבחרת סלובניה במסגרת מוקדמות היורו, אמנם לא הצליחה בשני משחקי הידידות האחרונים, אך בבית המוקדם לטורניר אליפות אירופה היא מדורגת ראשונה עם 15 נקודות אחרי חמישה משחקים, והיא בדרך הבטוחה לטורניר שיתקיים בקיץ הבא בצרפת. ג'יימי ורדי מלסטר ערך בכורה במדי הנבחרת האנגלית כשהחליף את ויין רוני בדקה ה-74.

שחקן נבחרת אנגליה, ג'יימי ורדי, מחליף את ויין רוני. רויטרס
בכורה במדי הנבחרת. ג'יימי ורדי/רויטרס

משחקים נוספים

נבחרת רוסיה, שנמצאת במקום השלישי אחרי אוסטריה ושבדיה בבית המוקדם, ניצחה 2:4 את בלארוס במשחק הפכפך. תחילה, אלכסנדר קוקורין המצוין העלה את הרוסים ליתרון בדקה ה-20, אך אך סרגיי קיסליאק הפך עם צמד תוך 15 דקות. אלכסנדר גולובין בן ה-19, שרשם 121 דקות בליגה הרוסית העונה בלבד, נכנס לבכורה שלו בנבחרת הבוגרת והתכבד בשער בדקה ה-77. שש דקות אחר כך, שחקן צעיר נוסף, אלכסיי מירנצ'וק מלוקומוטיב מוסקבה, כבש גם כן לפני שאלכסנדר קרז'אקוב הוותיק חתם את התוצאה עם שער בתוספת הזמן. הרוסים יפגשו את אוסטריה במשחק הקרוב, בלארוס תארח את ספרד.

נבחרת קרואטיה, שנמצאת בראש הבית המוקדם (שתי נקודות יותר מלאיטליה), הביסה בקלילות 0:4 את גיבלרטר החלשה. אנאס שארביני, מתיאו קובאצ'יץ', מריו מנדזוקיץ' (פנדל) ואנדרה קרמאריץ' כבשו לקרואטים, שיפגשו ביום שישי את נבחרת איטליה.

נבחרת סרביה, שנמצאת במצב נוראי בבית המוקדמות ליורו (מקום לפני אחרון עם נקודה, בדיוק כמו ארמניה), התאוששה מההפסד לפורטוגל בסוף מרץ עם ניצחון 1:4 על אזרבייג'אן. ברניסלב איבנוביץ' מצ'לסי כבש צמד, אדם ליאיץ' ולזאר מרקוביץ' הוסיפו. דימיטרי נזארוב איזן זמנית עבור האזרים, שגם הם נמצאים במקום הלפני אחרון בבית המוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully