וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדיר ימריא לבלגיה וייפגש עם הצוותים המקצועיים של גנט ולוקרן

מכבי חיפה נתנה לחלוץ אישור להמריא לפגישות עם אנשי שתי הקבוצות, וצפויה לדרוש עליו כשני מיליון שקלים. גדיר יבקש לשמוע מהקבוצות מה הן התכניות המקצועיות לגביו

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
גנט היא האופציה המועדפת. גדיר/ברני ארדוב

מוחמד גדיר צפוי להמריא בימים הקרובים לבלגיה כדי להיפגש עם ראשי גנט ולוקרן ועם הצוותים המקצועיים שלהן. כפי שפורסם ביום שישי בוואלה ספורט, גדיר קיבל הצעות מהאלופה גנט ומבוורן שבמדיה הוא שיחק בעבר, אם כי זו מהווה את האופציה הפחות רצויה מבחינתו. בהמשך הגיעה התעיינות גם מלוקרן.

מטרת הנסיעה של גדיר היא קודם כל למצות את אופציית גנט, שבמדיה משחקים רמי גרשון וקני סייף. בהמשך הוא ייפגש עם אנשי לוקרן ורק אם שתי האופציות הללו לא תעלנה יפה, אופציית בוורן תיבחן. גדיר ביקש להיפגש עם הצוותים המקצועיים בעצמו כדי לשמוע מהם מה התכניות שלהם לגביו.

בסביבתו של גדיר אמרו היום שהוא קיבל אישור ממכבי חיפה להמריא לבלגיה. הוא ייצא לשם ביחד עם סוכנו דודו דהאן ואחרי הפגישות וההתייעצויות, יחליט סופית היכן הוא רוצה לשחק. ההערכה היא שהמו"מ מול מכבי חיפה לא יהיה קשה וארוך מדי. הירוקים צפויים לדרוש כשני מיליון שקלים על השחקן שסיים את העונה החולפת כסגן מלך השערים בליגת העל.

בפני גדיר עומדת גם אפשרות להישאר במכבי חיפה ולהיאבק על מקומו בהרכב. המאמן רוני לוי כבר הבהיר שהוא מעוניין שהוא יהיה חלק מהסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully