וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: רונאלדו מבקש "תניחו לי", ירח הדבש של צ'רצ'י נגמר רע

כוכב ריאל פרסם סרטון בו פנה למעריציו אחרי הפרסומים על חייו האישיים. תכשיטים ובגדים בשווי 100 אלף יורו נגנבו מהפורשה של קשר מילאן, וגם: אוהדת שהגיעה למשחק בייסבול יצאה באלונקה

15:44: ירח הדבש של צ'רצ'י נגמר רע

שחקן מילאן, אלסיו צ'רצ'י. GettyImages
הלכו התכשיטים, הלכו הבגדים. צ'רצ'י/GettyImages

ירח הדבר של אלסיו צ'רצ'י, שחקנה של מילאן, הסתיים באופן לא כל כך נעים. קשר הרוסונרי ואשתו הטרייה החנו את מכונית הפורשה שלהם במרכז רומא ויצאו לטיול, וכשחזרו גילו שמישהו ניפץ את חלון הרכב וגנב להם בגדים ותכשיטים בשווי 100 אלף יורו.

09:46: הזידאנים מלהטטים

זינאדין וזידאן ובנו אנצו נמצאים בברלין שם ייערך גמר ליגת האלופות בין ברצלונה ליבונטוס. רגע לפני שהמשחק יוצא לדרך, כוכב העבר הצרפתי ובנו לקחו חלק בסוג של משחק ראווה מול שני כוכבי כדורגל רחוב. המטרה: להחזיק בכדור יותר מאשר היריבים ולבצע כמה שיותר טריקים עם הכדור.

9:20: לבעלים של גולדן סטייט נמאס מריהאנה

בארצות הברית מפרסמים שהבעלים של גולדן סטייט, ג'ו לייקוב, נאלץ לנדוד למקום אחר במהלך המשחק הראשון של גמר ה-NBA. הסיבה לכך היא שריהאנה התיישבה לידו ולא הפסידה לעודד את לברון ג'יימס.

ריהאנה מגיעה למשחק גמר ה-NBA בין גולדן סטייט ווריירס קליבלנד קאבלירס. רויטרס
לא הפסיקה לעודד את לברון/רויטרס

9:00: רונאלדו סותם פיות

לכריסטיאנו רונאלדו מתחיל להימאס מהעובדה שהשם שלו עולה יותר מדי לאחרונה במדורי הרכילות. אז הוא צילם את עצמו בסרטון שבו הוא אומר: "אתם יודעים שאני אף פעם לא מדבר עם התקשורת ומספר על החיים הפרטיים שלי, אבל אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי להגיד שבשבועות האחרונים התקשורת מנסה להגיד עליי כל מיני דברים: שיש לי חברה חדשה כזו, ושאני עושה כך או אחרת. פשוט תניחו לי".

8:30: אישה נפגעה בראשה ממחבט שבור במשחק בייסבול

אישה החלה לדמם במהלך משחק בייסבול לאחר שנפגעה ממחבט ששבר שחקן אוקלנד ברט לורי במהלך המשחק. "אני מקווה שהכול בסדר", אמר השחקן. אחד מעדי הראייה אמר: "זה היה אלים. היא דיממה הרבה מאוד. אני לא חושב שראיתי כזה דבר בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully