וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "רציתי להישאר על המגרש יותר", הידינק: "אנו צריכים להרוג משחקים"

הולנד מאוכזבת אחרי ההפסד הדרמטי 4:3 לארצות הברית עם שני שערים שספגו האורניה בדקות האחרונות. המאמן: "מצבים טובים חמקו לנו יותר מדי בקלות". החלוץ: "המשחק הזה הפתיע אותי קצת"

מאמן נבחרת הולנד, חוס הידינק. רויטרס
"שחקני ההגנה יהיו בצרות אם הקצב יגבר". חוס הידינק/רויטרס

נבחרת ארצות הברית גברה אתמול (שישי) 3:4 על הולנד במשחק ידידות. האורנייה הציגו הגנה מבולבלת, ושמטו יתרון 1:3 שעלה להם בהפסד באמסטרדם אחרי שספגו שני שערים בדקות 89 ו-91. קלאס יאן הונטלאר סיים עם צמד ובישול, אבל זה לא הספיק מול יורגן קלינסמן ושחקניו.

"אם מסתכלים על המחצית הראשונה, הגענו לכמה מצבים. ידענו שאנחנו צריכים להאט את הקצב בדקות האחרונות. היינו צריכים להשיג את ה-2:4, אבל במקום זאת נתנו למשחק לברוח לנו. אנחנו צריכים להרוג משחק וזה בדיוק מה שלא עשינו. במיוחד במזג האוויר הזה חשוב לעשות את זה. אני לא רוצה לדבר על שחקנים יחידים, אבל מצבים טובים חמקו לנו יותר מדי בקלות. אנחנו נשתפר עם ששת שחקני ההגנה שיש לנו עכשיו, אבל הם יהיו בצרות אם הקצב יגבר".

מה יהיה, הידינק? 3:4 דרמטי לארה"ב על הולנד במשחק ידידות

שחקני נבחרת הולנד, קלאס יאן הונטלאר, ממפיס דפאי, ג'ורג'יניו ויינאלדום. רויטרס
לא הצליחו להרוג את המשחק. הולנד חוגגת/רויטרס

לקראת המשחק נגד לטביה בשבוע הבא הוסיף הידינק: "אני חושב שכולם יודעים כמה חשוב המשחק נגד לטביה. כולם יודעים את זה. אני מודאג מאיך שאנחנו מסיימים משחקים, הכושר שלנו בסדר. האמריקאים תמיד נלחמים עד הסוף, וחלק מאיתנו לא מורגל לזה. הם גרמו לנו לרוץ, אבל היינו צריכים לגרום להם לרוץ. אנחנו עובדים על זה, אני מקווה שזה שיעור עבורנו".

רובין ואן פרסי, ששיחק 60 דקות והוחלף הודה כי קיווה להמשיך לשחק: "שיחקתי משחק טוב ושיתפתי פעולה עם הונטלאר גם כן בצורה טובה. הייתי יכול להבקיע, אבל וינלדום חסם את הבעיטה שלי. אני שמח שיכולתי לשחק 60 דקות, אבל רציתי להישאר על המגרש יותר. עדיין יש לי הרגשה טובה לקראת המשחק נגד לטביה, אבל המשחק הזה הפתיע אותי קצת".

בצד המנצח, דני וויליאמס היה מאושר: "זה היה משחק מדהים. עשינו מאמץ קבוצתי. היה לי מזל שהבעיטה שלי שינתה כיוון בסוף ואני שמח שעשיתי את ה-3:3. אני יכול רק להחמיא לחברים שלי על ההשקעה שלהם. השחקנים שעלו מהספסל והשחקנים שהתחילו את המשחק נתנו את הכול בצורה פנטסטית וזה מרגיש מדהים לנצח כאן באמסטרדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully