וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3:4 דרמטי לנבחרת ארה"ב על נבחרת הולנד במשחק ידידות

האורנייה הציגו הגנה מבולבלת, שמטו יתרון 1:3 והפסידו באמסטרדם אחרי שספגו שני שערים בדקות 89 ו-90+1. צמד ובישול של הונטלאר לא הספיקו מול קלינסמן ושחקניו

מאמן נבחרת הולנד, חוס הידינק. רויטרס
שוב יעמוד תחת ביקורת. הידינק/רויטרס

נבחרת ארה"ב גברה הערב (שישי) 3:4 על נבחרת הולנד במשחק ידידות שהתקיים באמסטרדם ארנה. האורנייה שפתחו את קמפיין מוקדמות יורו 2016 בצורה נוראית וצברו 7 נקודות בלבד מ-15 אפשריות, יתארחו ביום שישי אצל לטביה למשחק במסגרת המחזור השישי בבית א' וזו הייתה החזרה הגנרלית שלהם. אחרי תצוגה הגנתית גרועה, נראה שהמאמן חוס הידינק שוב יעמוד תחת ביקורות נוקבות.

קלאס יאן הונטלאר ניצל בישול של ממפיס דפאי בדקה ה-27 כדי לנגוח פנימה את השער ה-40 שלו במדי האורנייה, אבל גיאסי זארדה איזן כעבור שש דקות אחרי כיסוי לא טוב של דריל ינמאט וזה 1:1 במחצית.

בדקה ה-49 הונטלאר קיבל הגבהה ארוכה ומדודה מגרגורי ואן דר ויל שנכנס כמחליף ונגח את ה-1:2. ארבע דקות לאחר מכן חלוץ שאלקה הוסיף לעצמו חצי בישול-חצי שער, אחרי שבעיטה חזקה שלו פגעה בפניו של דפאי, הטעתה את שוער ארה"ב בראד גוזאן, ונעצרה ברשת. הכיבוש בכל מקרה, נזקף לזכותו של דפאי.

עם יתרון 1:3, הולנד נראתה בדרכה הבטוחה לניצחון, אבל לאמריקנים היו תכניות משלהם. בדקה ה-70 הונטלאר איבד לג'ון ברוקס סמוך לקו מחצית המגרש, האמריקנים יצאו למתפרצת וברוקס שהחל את המהלך, גם סיים אותו עם שער שצימק ל-3:2. בדקה ה-89 דניאל וויליאמס קבע 3:3 בבעיטה מחוץ לרחבה ושתי דקות לאחר מכן בובי ווד השלים מהפך וקבע 3:4 מדהים לפסים והכוכבים.

seperator

במשחק ידידות נוסף שנערך הערב הונגריה הביסה את ליטא 0:4. באלאש דז'ודז'אק הפנטסטי כבש שער אחד בדקה ה-21 ובישל את שלושת הנוספים (זולטן שטיבר 16, נמניה ניקוליץ' 30, תמאש פרישקין 31). מינדאוגאס פאנקה שעובר מעירוני קרית שמונה למכבי פתח תקוה, שיחק 90 דקות במדי ליטא. בלם הפועל חיפה, טאדאס קיאנסקאס, נכנס כמחליף בדקה ה-76.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully