וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפיס סיסה אמר לחברה שהוא נוסע לחופשה, והתחתן עם אישה אחרת

חלוץ ניוקאסל סיפר לבת הזוג הדוגמנית שלו שהוא טס לחודש לסנגל מולדתו, אולם שלושה ימים לאחר מכן היא גילתה שהוא נשא לאישה כדורעפנית באירוע שנערך בפריס: "חבל שהוא לא אמר כלום לפני"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשולש הרומנטי של פאפיס סיסה. מימין, אווה. באמצע, החתונה. משמאל, גרהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה החולפת של פאפיס סיסה הייתה מוזרה מאוד. החלוץ הסנגלי בן ה-30 הציג אומנם מספרים לא רעים עם 11 שערים ב-22 הופעות, אבל לא שיחק בין מרץ למאי לאחר השעייה ארוכה של שבעה משחקים בשל תקרית יריקות עם שחקן מנצ'סטר יונייטד, ג'וני אוואנס.

אלא שכל זה עוד כלום לעומת מה שעבר על סיסה השבוע. באנגליה פרסמו היום (חמישי) ציטוטים מצד חברתו, לשעבר מסתבר, שסיפרה כי השחקן אמר לה שהוא נוסע לחופשה של חודש במולדתו. שלושה ימים לאחר מכן, היא גילתה שהוא התחתן עם אישה אחרת בפריס. באמת.

רייצ'ל גרהאם בת ה-24 היא מלכת היופי של העיר ניוקאסל לשעבר ודוגמנית פעילה כיום. היא יצאה בעבר עם סיסה, אך השניים נאלצו לסבול לא מעט בשל היחסים הבין-גזעיים ביניהם (החלוץ שחור וגרהאם לבנה). בשלב מסוים, הזוגיות בין השניים התפרקה, אולם לאחרונה הם החלו לצאת שוב.

סיסה, מוסלמי אדוק שמתפלל חמש פעמים ביום, לא זכה לתמיכת המשפחה בקשר עם גרהאם הנוצריה, אולם השניים נראו מאושרים יחד והיא אפילו ביצעה עמו צניחה חופשית שנועדה לגייס כסף לרכישת אמבולנס לקהילה בה השחקן נולד בסנגל.

אלא שאז, הכול השתנה: "הוא אמר לי שהוא נוסע לסנגל לחודש, אבל אז התנתק לגמרי ולא חזר לסמסים ששלחתי לו. התחלתי לדאוג וחיפשתי באינטרנט אם קרה לו משהו", סיפרה גרהאם. מה שהיא מצאה ברחבי הרשת הן תמונות מהחתונה של סיסה, שלושה ימים בלבד לאחר שעזב את ניוקאסל. החלוץ נשא לאישה את הכדורעפנית הסנגלית דיאלו אווה בת ה-29, המשחקת בקבוצה בפריס ומתחזקת גם היא קריירת דוגמנות.

הרשת נמלאה במהרה בתמונות של הזוג הטרי והמאושר חוגג בפריס, כאשר אווה בשמלת כלה וסיסה בחליפה מחויטת היטב. את החתונה ליווה קייטרינג של הקורדון בלו היוקרתי ורק גרהאם נותרה המומה למראה התמונות: "אני כאובה ונגעלת ללמוד שפאפיס התחתן מבלי לומר לי מילה בעניין לפני. בעיקר אחרי שבילינו כל כך הרבה זמן יחד לאחרונה. אלה החיים שלו ואם זה מה שהוא בחר, אין לי הרבה מה לעשות בעניין. חבל שלא הייתה לו היושרה לדבר איתי על הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully