וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 4.6: החתמה נוצצת ליובנטוס, סיטי רוצה את איסקו

פאולו דיבאלה עובר לטורינו תמורת 32 מיליון יורו, סיטי שוקלת לבצע פנייה לריאל מדריד, יונייטד רוצה את ראחים סטרלינג. אדבוקאט נשאר בסנדרלנד, סארי התפטר מאמפולי, מילנר בליברפול

ראחים סטרלינג ליברפול חוגג שער. GettyImages
המלפפון החם הקיץ. סטרלינג/GettyImages

העברות

* ווטפורד הודיעה על החתמתו של שוער נבחרת ליטא, גיידריוס ארלאוסקיס. השוער בן ה-27 הגיע מסטיאווה בוקרשט אחרי שהוא סיים את חוזהו בקבוצה הרומנית.

* דיק אדבוקאט שהציל את סנדרלנד מירידה, חתם לשנה נוספת בקבוצה מצפון-מזרח אנגליה. ההולנדי אמר שהוא לא ימשיך אחרי סוף העונה, אבל ביצע פניית פרסה ונשאר.

* יובנטוס אישרה את עסקת החתמתו לחמש שנים של פאולו דיבאלה, חלוצה הארגנטינאי המצוין של פאלרמו, תמורת 32 מיליון יורו. דיבאלה יהיה מחליפו האפשרי של קרלוס טבס, שצפוי לעזוב הקיץ לאתלטיקו מדריד או פריס סן ז'רמן שמעוניינות בו.

* מאוריציו סארי התפטר מאימון אמפולי, אבל ההערכות הן שהוא לא יישאר מובטל יותר מדי זמן. סארי הוזכר כמועמד למילאן לפני כמה שבועות ובכל מקרה הוא צפוי למצוא קבוצה חדשה.

* ג'יימס מילנר, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, חתם בליברפול ויעבור בהעברה חופשית. הקשר מסיים חמש שנים בשורות הסיטיזנס.

* מאורו איקרדי חתם על חוזה חדש באינטר לארבע שנים נוספות וישחק בשורותיה עד יוני 2019. החלוץ הארגנטינאי בן ה-22 משחק בשורות הנראזורי מאז 2013. גם השוער טומאסו ברני האריך את חוזהו, ויישארו עד סוף 2016.

* ג'ונתן שמיד עזב את פרייבורג וחתם על חוזה לארבע שנים בהופנהיים.

החלוץ החדש של יובנטוס

שמועות

* בספרד ישנם מספר דיווחים על כך שריאל מדריד סיכמה על רכישתו של מרקו וראטי, קשר פריס סן ז'רמן ונבחרת איטליה. על פי הדיווחים וראטי כבר סיכם את כל תנאיו הכספיים בקבוצה החדשה של רפא בניטס.

* ברצלונה הודיעה היום שפדרו יאריך את חוזהו במועדון עד ה-30 ביוני 2019. החתימה הרשמית על החוזה תתבצע בימים הקרובים.

* בספרד מדווחים שריאל מדריד החתימה את "ילד הפלא" ברונו איגלסיאס בן ה-13, שנחשב לכישרון הגדול ביותר בספרד לגילו. ברצלונה, אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי רדפו אחרי איגלסיאס, ועכשיו הוא צפוי לשחק אצל שחקן העבר של הבלאנקוס גוטי, שמאמן את קבוצת הילדים במועדון.

* אחרי ריאל מדריד, גם מנצ'סטר יונייטד עוקבת בדריכות אחרי ההתפתחויות עם ראחים סטרלינג. השדים האדומים מתכוונים להגיש הצעה בגובה 25 מיליון ליש"ט לליברפול תמורת החלוץ, כך מדווח "מירור".

* עדיין ביונייטד, מתברר כי הוגו לוריס הוא אחד המועמדים של הקבוצה להחליף את דויד דה חאה במקרה שהשוער הספרדי יעזוב ויגיע לריאל מדריד. גם אסמיר בגוביץ' נחשב למועמד.

* פול פוגבה יגיע לברצלונה, כך מדווחים ב"דיילי סטאר", זאת מכיוון שהוא מעדיף את הקטלאנים על פני מנצ'סטר סיטי שהייתה מוכנה לשלם 70 מיליון ליש"ט כדי להחתים את חלוצה של יובנטוס. "גורם סיפר: "האופציות שיש לו מדהימות אם הוא רוצה לעזוב את יובנטוס, אבל הוא אמר לחברים שלו שברצלונה היא האופציה המועדפת. המשיכה שלו לשם ברורה".

* עתידו של מרטין שקרטל בליברפול מוטל בספק אחרי שהוא דחה הצעה להארכת חוזה. מי שעוקבות אחריו הן וולפסבורג, נאפולי ואינטר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
פול פוגבה, קשר יובנטוס. רויטרס
מעדיף לברצלונה. פוגבה/רויטרס

* ארסנל ששוב מחפשת קשר אחורי בעל שיעור קומה, עדיין רוצה את מורגן שניידרלין מסאות'המפטון. אם הסיינטס שוב יערימו קשיים, ארסן ונגר צפוי להפנות את תשומת ליבו לז'ופרה קונדוגביה ממונאקו.

* ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" מדווחים שבמנצ'סטר סיטי עוקבים בזכוכית מגדלת אחרי ההתפתחויות בגזרת איסקו בריאל מדריד, ושאם יהיה חלון הזדמנויות, התכולים ינסו לרכוש אותו.

* חלוצה של ליברפול פאביו בוריני מחוזר על ידי לאציו, כך מדווחים ב"דיילי מייל".

* טום קלברלי ששרד עם אסטון וילה בפרמיירליג צפוי לחתום באברטון השבוע ולהגיע בהעברה חופשית. ב"טיימס" מדווחים שהוא יחתום על חוזה לחמש שנים.

* בפורטוגל טוענים שמאמנה הוותיק של בנפיקה, ז'ורז'ה ז'סוס, יעזוב הקיץ את המועדון ויגיע ליריבה השנואה ספורטינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully