וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין סמית' ייעדר עשרה ימים לפחות

הפורוורד עבר בדיקת MRI, ממנה עלה כי הוא סובל מקרע קטן בשריר התאומים, חזרתו תלויה בקצב ההחלמה. גודס החמיא לפארגו: "אתה רוצה שחקנים כאלה איתך בפלייאוף". על הפציעה של סמית': "עברנו מספיק דברים לא טובים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב חזרה הערב (רביעי) לשחק בפלייאוף אחרי פגרה לא קצרה של 10 ימים, הציגה משחק די בינוני מול הפועל אילת, אבל דווקא ג'רמי פארגו, המקטר הראשי על לוח הזמנים המוזר, הוביל אותה לניצחון 82:91 על הפועל אילת. הגארד האמריקאי כיכב עם 32 נקודות וסידר לצהובים יתרון 0:1 בסדרה, בדרך למשחק השני שייערך באילת ביום ראשון. דווין סמית' ירד לקבל טיפול, כשמנגד קאליף וויאט נפצע. לאחר המשחק התברר כי סמית' סובל מקרע קטן בשריר התאומים. הוא עבר בדיקת אולטרסאונד באיכילוב על ידי ד"ר עידו דרוקמן, שאיששה כי מדובר בקרע. סמית' ייעדר לפחות עשרה ימים, והמשמעות היא שלא ישחק עוד בסדרה. חזרתו למגרש תיקבע על פי קצב ההחלמה.

ולרי גאנדלין שחקן הפועל אילת (שמאל) מול דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
איך יסתדרו בלעדיו? סמית'/ברני ארדוב

המאמן גיא גודס סיכם: "אני יוצא יחסית טוב מהמשחק. במחצית הראשונה לא היינו בקצב, וזה טבעי אחרי 10 ימים בלי לשחק. לאחר מכן הנענו את הכדור ושמרנו יותר טוב, וחשוב להתחיל את הסדרה עם ניצחון ביתי. יש הרבה מה לשפר, איבדנו המון כדורים, בעיקר במשחק המעבר. נצטרך להיות יותר מרוכזים, לטפל בשלשות שלהם כי הם קלעו היום באחוזים מצוינים וגם הספסל שלהם תרם המון. יש לנו עוד הרבה עבודה".

על היכולת של ג'רמי פארגו: "יש לו את היכולות לסחוב את הקבוצה על הגב לבד. ברגעים שהיה קשה מאוד לייצר סלים, הוא לקח את המשחק על עצמו. הוא שלט בקצב, הפעיל את הגבוהים ובשביל זה אתה רוצה שחקנים כאלה איתך בפלייאוף". על החזרה של סופו אמר גודס: "סופו הוא יתרון בהרכבים מסוימים, בעיקר מול יוטר. יש רגעים שהם היו בהרכב נמוך, שזה היה פחות טוב הגנתית. אחרי תקופה ארוכה שהוא לא שיחק, אני שמח שהוא מצא את הקצב שלו בתוך המשחק, חשוב לו לפתוח בבית עם האנרגיות שמסביב. יש לנו את האילוצים שלנו עם ההרכבים, נמצא את הפיתרון".

על מצבו של דווין סמית', שככל הנראה סובל ממתיחה: "עדיין לא עודכנתי לגבי הפציעה שלו, אני רק מתפלל שיהיה בסדר. עברו עלינו מספיק דברים לא טובים השנה".

ג'רמי פארגו, כוכב המשחק שגם קלע 6 מ-10 מחוץ לקשת, אמר בסיום: "היו דברים במשחק שלא אהבנו, אבל עשינו שינויים במחצית ועלינו אחרת לחלק השני. אני שמח שניצחנו, אבל זו תהיה סדרה קשה מאוד. הפועל אילת מצוינת, במיוחד במגרשה הביתי"

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב, סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
מודאג ממצבו של סמית'. גיא גודס/ברני ארדוב

אריק שיבק, מאמן הפועל אילת: "לא היה לנו הרבה זמן להתכונן, באנו עם הדברים שהביאו אותנו עד הלום, עשינו התאמות כאלה ואחרות, ובסך הכול כל הזמן נצמדנו למה שרצינו לעשות, שיחקנו בצורה מבוקרת וטובה. כמו שהענשנו את מכבי על שגיאות, הם הענישו אותנו. מכבי היא קבוצה שאסור לעשות נגדה יותר מדי טעויות. ברגע שלא ניצלנו את ההזדמנות שלנו, נענשנו והפסדנו את המשחק בתשע הפרש. גם כשמכבי ברחה לעשר הפרש, הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח והיינו במשחק חזק, אסור לעשות את השגיאות שעשינו. לאבד 11 איבודים במשחק חוץ, זו עבודה טובה, אנחנו חייבים לשפר את בחירת הזריקות שלנו לשתי נקודות, זה קשה נגד מכבי כי הם סוגרים טוב את הצבע. בסך הכול התחלנו את הסדרה כמו שהתחלנו, ובאים ביום ראשון למשחק חדש אצלנו בבית, נבוא קצת יותר טריים, נתתי מנוחה לקבוצה, ונבוא טריים.

"כשמסתכלים על המשחק במקרו, הייתה לנו הזדמנות במחצית הראשונה, אבל מכבי הובילו ואנחנו רדפנו והובלנו באיזשהי נקודה. אנחנו חייבים לשפר את הסיומת שלנו משתי נקודות, כי כשעשינו את הדברים הנכונים, את התנועה הנוספת, הגענו למצבי זריקה טובים מאוד. אלישי כדיר מכיר את רנדל יותר מכולנו, לקח איתו אליפות, וזו הייתה הוראה לא ללכת עליו, היו כמה דברים בתוכנית המשחק שלא ביצענו, ויש דברים שהצליחו, זה חלק מהעסק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully