וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס לפני אילת: "לא בטוח אם המנוחה הארוכה טובה או רעה לנו"

2.6.2015 / 16:39

חצי גמר הפלייאוף ייצא לדרך כשהצהובים יארחו את הקבוצה של אריק שיבק אחרי 10 ימי מנוחה (ד', 21:05, ערוץ 1). סופו חוזר לסגל, אלכסנדר והיינס בחוץ. ג'רמי פארגו שוב תוקף את המנהלת

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
חוזר לסגל. סופוקליס שחורציאניטיס/ברני ארדוב

חצאי גמר הפלייאוף בליגת העל לעונת 2014/15 ייצאו מחר (רביעי) לדרך עם המשחק הראשון בסדרה בין מכבי תל אביב להפועל אילת ביד אליהו (21:05, ערוץ 1, שופטים: ספי שמש, ארז גוריון ועופר מנהיים). שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים העונה, כשבכל המשחקים ניצחו הצהובים - במשחק הראשון באילת ניצחה מכבי 72:80 כשסילבן לנדסברג וגיא פניני קולעים 16 נקודות כל אחד. בסיבוב השני בתל אביב ניצחה הקבוצה של גיא גודס 83:85 בזכות רבע אחרון מדהים בו ניצחה 12:28, כשג'רמי פארגו ומרקיז היינס קולעים 27 נקודות כל אחד. הצהובים השלימו ניצחון שלישי על אילת בסיבוב השלישי, הפעם קל יותר, 68:86, כשדווין סמית' בולט עם 15 נקודות.

seperator

מכבי תל אביב מגיעה להתמודדות לאחר עשרה ימים ללא משחק מאז השלמת העלייה מרבע הגמר בסדרה מול נס ציונה. במכבי יודעים כי המנוחה הארוכה עלולה לפגוע בהם בתחילת המשחק ומודעים לכך שכמה שדיברו עם השחקנים על הצורך בלפתוח חזק את המשחק ובסדרה, לפעמים החלודה עשויה לבוא לידי ביטוי. הצוות המקצועי עקב מאז העלייה בשבוע שעבר אחרי הסדרה בין אילת למכבי חיפה, ומעריכים מאוד את השיפור של אילת בתקופה האחרונה כשיודעים שאם יתנו ליריבה להכנס למשחק טוב, הם יכולים להגרר למשחק צמוד. אחרי יותר משלושה שבועות שבהם לא שיחק, יחזור סופוקליס שחורציאניטיס לסגל של הצהובים, כששני השחקנים שלא יתלבשו הם מרקיז היינס, שלא קלע סל שדה בסדרה הקודמת, וג'ו אלכסנדר.

המאמן גיא גודס אמר בסיום האימון המסכם: "לא היתה לנו העדפה לקבוצה זו או אחרת, עקבנו אחרי הסדרה וצפינו בסדרה של אילת וחיפה בשתי קבוצות חזקות ופיזיות. אילת הוכיחה שהיא קבוצה מצוינת".

על כך שלא שיחקו תקופה ארוכה וההשפעה עליהם אמר גודס: "לא יודע אם זה טוב או לא טוב שהיו לנו עשרה ימים בין שני המפגשים. יש להם שחקנים טובים, יש שחקנים בולטים, שהם שלא רק וויאט. ברור שיש להם גם שחקני מפתח שנצטרך לשמור עליהם".

לגבי ההתבטאות של אריק שיבק לקראת הסדרה ("לא אוהב את ההתבכיינות של מכבי לגבי השחקנים הפצועים שלהם") אמר גודס: "אני מאוד מכבד את אריק, הוא אימן אותי גם בקורס מאמנים. כבודו במקום מונח, אני לא מגיב למה שמאמנים אחרים אומרים. הוא חבר שלי ואני אוהב אותו. זכותו להגיד מה שהוא רוצה, זה בסדר. הפציעות שהיו לנו? לשתי הקבוצות היו פציעות משמעותיות בחוק הרוסי, אבל למדנו להסתדר ללא סילבן לנדסברג ושחקנים אחרים. ברור שזה לא אופטימלי, אבל כל אחד יצטרך לעשות דברים מסוימים כדי להתקדם עם הסדרה הלאה".

לפני האימון ג'רמי פארגו שוב תקף את המנהלת בחשבון הטוויטר שלו וצייץ "בואו ניקח חודש שלם כדי לשחק כמה משחק פלייאוף", #ימים חסרי טעם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הפועל אילת הייתה הקבוצה האחרונה לעלות לסדרות חצי הגמר, כשניצחה את מכבי חיפה ביום ראשון במשחק החמישי בבית. באילת מגיעים באמונה גדולה שביכולתם לכפות על מכבי תל אביב סדרה קשה ואולי אף לעשות סנסציה. כדי לעשות זאת, תצטרך הקבוצה את הכלים ההתקפיים המובילים שלה בכושר טוב, ובראש ובראשונה קאליף וואיט שצלף 35 נקודות נגד חיפה במשחק האחרון. וואיט היה סולידי עד כה העונה במשחקים נגד הצהובים עם 13 נקודות למשחק. שחקן מפתח נוסף למשחק ולסדרה כולה הוא אלישי כדיר שהיה טוב נגד מכבי חיפה במשחקי הבית, אף נפל בצורה משמעותית במשחקי החוץ עם 4.5 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

אריק שיבק אמר לקראת המשחק: "להבדיל משאר הקבוצות שהעפילו לחצי הגמר, אנחנו מגיעים לתל אביב לאחר סדרה ארוכה ומתישה וזה לא בהכרח דבר רע. השחקנים אמנם תחת עומס גדול אך הקבוצה במומנטום חיובי שלא הופסק בשל מנוחה ארוכה. כל משחק של קבוצה ישראלית נגד מכבי הוא קשה, על אחת כמה וכמה סדרת משחקים מולם. מכבי קבוצה עמוקה, חזקה מאד ואתלטית עם שחקנים מנוסים במעמדים כאלה. אנחנו באים אמנם כאנדרדוג, אבל אין לי ספק שאם נמשיך ביכולת שהצגנו בחודשים האחרונים, אם נמשיך במשחק הקבוצתי ונבוא חדים, רעבים ומרוכזים, נוכל לעשות דברים יפים – גם נגד מכבי תל אביב".

קאליף וואייט, שכיכב במשחק הקודם: "אני אמנם רק שנה ראשונה בישראל, אבל נראה כאילו החשש של הקבוצות הישראליות ממכבי תל אביב הוא היתרון הכי גדול שלהם ולאו דווקא היכולת על המגרש. אותי פחות מעניין השם של הקבוצה נגדה אני משחק, אני בא לנצח ואני בטוח שאם נבוא מרוכזים ונשחק כמו שאנחנו יודעים בסוף גם ננצח, זה תלוי בנו לא פחות משזה תלוי במכבי. אני קורא לקהל האילתי לבוא ולהרעיד את הארנה כמו שעשה במשחק האחרון נגד מכבי חיפה, זה היה מדהים".

מאמן הפועל אילת אריק שיבק. אדריאן הרבשטיין
אופטימי. שיבק/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully