וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת חתם לארבע שנים באוסטריה וינה

2.6.2015 / 14:31

הקשר בן ה-23 נרכש על ידי האוסטרים תמורת 600 אלף יורו, קרית שמונה תקבל מחצית מהסכום. קהת ישתף פעולה עם לארי קאיודה בקבוצתו הקודמת של עומר דמארי

one

רועי קהת חתם היום (שלישי) לארבע שנים באוסטריה וינה. הקשר בן ה-23 עבר לקבוצה מבירת אוסטריה תמורת 600 אלף יורו - סכום היציאה שהיה נקוב בחוזהו בעירוני קרית שמונה. הקבוצה מהצפון תקבל מחצית מהסכום.

קהת שיחק במחלקות הנוער של מכבי תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרים בשנת 2011. הוא שיחק במדי הצהובים עד 2013, כשבתווך בילה עונת השאלה בהפועל באר שבע. ב-2013 עזב את הצהובים וחתם במכבי יבנה, ואחרי חצי שנה עבר לקרית שמונה. בשנה וחצי שלו במדי הקבוצה מהצפון ביסס את עצמו כאחד משחקני הקישור הטובים בישראל ואף הוזמן לנבחרת ישראל. קהת קיבל לאחרונה גם הצעות ממכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל בחר בזו של אוסטריה וינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו זה רשמי. רועי קהת חותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

קהת הוא השחקן השלישי בשנה האחרונה שעוזב את ליגת העל לטובת אוסטריה וינה. קדמו לו עומר דמארי שבינתיים הספיק להימכר לר.ב לייפציג, ולארי קאיודה שנמכר לסגולים ממכבי נתניה לפני כשבועיים.

אוסטריה וינה היא הקבוצה השנייה הכי מעוטרת במדינה ממרכז אירופה, שנייה רק ליריבה השנואה ראפיד וינה. היא זכתה ב-24 אליפויות ו-27 גביעים, וכעת נמצאת בעיצומה של בנייה מחדש אחרי עונה מאוד לא טובה ומקום בחצי התחתון של הטבלה. כמה שעות לפני שקהת חתם, יצאה הודעה רשמית על החתמתו של הקשר האחורי אוגניין ווקוייביץ'. הקרואטי שיחק בעונה האחרונה כמושאל מדינמו קייב לדינמו זאגרב, וחתם בהעברה חופשית אחרי שחוזהו במדי הקבוצה האוקראינית הסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully