וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו חתם על חוזה חדש לארבע שנים בהפועל באר שבע

2.6.2015 / 12:40

אנחת רווחה בדרום: הקשר הניגרי ששקל לעזוב וקיבל הודעה על מימוש האופציה, קיבל שדרוג ויישאר בבירת הנגב. במועדון אישרו: "בונים עליו". שיחות עם סוארס לגבי נושא האזרוח

one

אחרי שהיו ספקות לגבי עתידו בקבוצה, הקשר הניגרי ג'ון אוגו, שקיבל הודעה על מימוש האופציה לעונה הבאה סיכם אתמול (שני) לארבע שנים בהפועל באר שבע. ההסכם הקודם של אוגו כלל חוזה לעונה אחת, ואופציה לשלוש שנים נוספות עם אפשרות לסיים את ההתקשרות בתום כל עונה. למעשה, החוזה החדש מכיל את אותו הסכם לארבע שנים, עם שדרוג בשכרו וכן שינויים מסוימים בכמה סעיפים.

אלישע לוי בחן את אוגו (27) בתחילת העונה, ויחד עם אובידיו הובאן הוא חתם בקבוצה והצמד הפך את הקישור האחורי של באר שבע לאחד המובילים בישראל. "אוגו שחקן מצוין ולא היה ספק שיישאר. מדובר בחוזה זהה, רק ללא סעיפי יציאה. אנחנו בונים עליו לשנים הבאות", הסבירו הבוקר בבאר שבע.

במועדון שוחחו עם וויליאם סוארס פעם נוספת, לגבי האפשרות שיהפוך לאזרח ישראלי. סוארס טרם החליט, אך במועדון מאמינים שישכנעו אותו והבקשה למשרד הפנים תוגש בחודשים הקרובים. "ברגע שסוארס יאשר לנו לעשות את המהלך, נפעל", אישרו בבאר שבע.

אחרי החתמת שיר צדק, במועדון ימשיכו בהכנות לעונה הבאה רק לאחר שבכר יחליט באילו עמדות בדיוק הוא רוצה להחתים זרים. על פי שיחות שהתנהלו עם המאמן אתמול, ניתן להסיק כי הוא מעדיף את אופציית אופיר מרציאנו כשוער הישראלי, אולם העובדה שאשדוד דורשת סכומים גבוהים מאוד עבור העסקה, עשויה לגרום למועדון ללכת על דודו גורש. "אין לנו הרבה זמן להחליט. תוך שבוע-שבועיים יהיה שוער חדש", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully