וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג כבשה בתוספת הזמן וניצלה מירידה היסטורית

דרמה אדירה בפלייאוף הגרמני: קרלסרוהה הוליכה 0:1 ונראתה בדרך לבונדסליגה, אבל מרסלו דיאס שלח את הגומלין להארכה עם כדור חופשי אומנותי בתוספת הזמן וניקולאי מולר (115) קבע 1:2

הנס של המבורג אכן קרה. לואיס הולטבי/רויטרס

המבורג שוב שרדה. מועדון הפאר הגרמני נמנע הערב (שני) מירידה היסטורית לבונדסליגה השנייה, בזכות ניצחון דרמטי 1:2 בהארכה על קרלסרוהה בגומלין הפלייאוף נגד הירידה. המשחק הביתי הסתיים ב-1:1 והמבורג מצאה עצמה עם הגב אל הקיר לאחר שספגה בדקה ה-78, אבל שוויון בתוספת הזמן ושער ניצחון בהארכה השאירו את אלופת אירופה ואלופת גרמניה מ-1983 בליגה הבכירה, כיחידה שלא נפרדה מהבונדסליגה ב-52 שנות קיומה של הליגה.

מרקוס קאוצינסקי בן ה-45 קיבל את קרלסרוהה כשהייתה בליגה השלישית. בעונתו הראשונה כמאמן ראשי הוא הוביל אותה לבונדסליגה השנייה וסיים חמישי, והעונה שיפר והגיע למקום השלישי שהוביל למפגש הפלייאוף מול המבורג. אלא שאת העלייה הוא לא השיג, מפני שליריבה שלו יש תשע נשמות. בעונה שעברה היא שרדה בפלייאוף מול גרויטר פירת בזכות שער חוץ, בעונה הסדירה היא נמנעה מירידה אוטומטית רק במחזור הסיום וגם הערב, כשהכול הלך נגדה, היא הצליחה להישאר בחיים.

מרסלו דיאס שחקן המבורג חוגג (משמאל). GettyImages
שער בכורה בתזמון נדיר. מרסלו דיאס, משמאל/GettyImages

המבורג, בעידוד אוהדיה הרבים, השתלטה על המשחק מדקות הפתיחה והייתה טובה יותר, אבל התקשתה לייצר מצבים ולעתים נותרה חשופה למתפרצות של המארחים. פייר מישל לאזוגה היה המסוכן מכולם: תחילה הוא פספס את המסגרת פעמיים, ובדקה ה-77 נגיחה חזקה שלו נהדפה על ידי השוער דירק אורליסהאוזן. ואז, מיד, הגיעה המכה בצד השני. רפאל ואן דר וארט איבד כדור במשחק הפרידה שלו, רובן הנינגס הקפיץ מעל הגנת המבורג והמחליף ריינהולד יאבו, רק שש דקות על המגרש, בעט בנגיעה ושלח את הכדור בין רגליו של רנה אדלר אל הרשת. ארבע דקות לאחר מכן נגח לאזוגה לקורה ובחלוף חצי דקה נוספת עוד נגיחה של יוהאן ג'ורו הורחקה מהקו.

זה פשוט לא נראה כמו היום של המבורג והירידה עשתה רושם כבלתי נמנעת, אך נגיעת יד בדקה ה-91 נתנה למרסלו דיאס הזדמנות אחרונה. הוא ניצל אותה באומנות. הקשר הצ'יליאני סובב ברגל ימין מ-18 מטרים, באלגנטיות, מעל החומה והכניע את אורליסהאוזן שנותר תקוע במקומו. שער בכורה לרכש מבאזל, ובתזמון נדיר. אוהדי המבורג לא ידעו את נפשם מרוב אושר. הולכים להארכה.

אחרי שלאזוגה קיבל עיסוי לישבנו, המבורג הורידה הילוך ואפשרה לקרלסרוהה לתקוף ולחפש את שער העלייה. המארחת לא הצליחה לעשות את זה, גם המבורג החלה לצאת שוב קדימה ובדקה ה-115 הגיע השער המכריע שלה. מהלך גדול של זולטן סטיבר הסתיים במסירת רוחב של קלבר ודחיקה של המחליף ניקולאי מולר, שהגיע כרכש גדול וכבש בסך הכול את שערו השני העונה. קרלסרוהה נשברה והעצבים החלו לשחק תפקיד, כשגם פנדל של הנינגס שיכול היה לפחות למנוע הפסד בתוספת הזמן, נעצר על ידי אדלר. אוהדי המבורג פרצו למגרש וחגגו עם שחקניהם. עוד נס לאוסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אנריקו ולנטיני, פיליפ מקס שחקני קרלסרוהה מאוכזבים. רויטרס
איזה דיכאון. אנריקו ולנטיני ופיליפ מקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully