וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: הנבחרת זכתה בכסף בגרנד פרי ברלין

30.5.2015 / 22:22

הנבחרת החמיצה ב-0.05 נקודות את מדליית הזהב, הסתפקה במקום השני בתחרות הקרב רב ותתייצב בראשון לשני גמרים. ריבקין סיימה רביעית בקרב רב והעפילה לשלושה גמרים, פילנובסקי חמישית והעפילה לארבעה גמרים

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. עמית שיסל,
הישג מצוין. נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית/עמית שיסל

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית זכתה הערב (שבת) במדליית הכסף בקרב-רב בתחרות הגרנד פרי של ברלין. הנבחרת השיגה 35.2 נקודות, והחמיצה ב-0.05 נקודות את מדליית הזהב שבה זכתה בלארוס. אגב, זוהי הפעם הראשונה שבגרנד פרי בברלין מתקיימת תחרות לנבחרות. בתרגיל הסרטים סיימה הנבחרת במקום הראשון עם 17.75 נקודות ובתרגיל המשולב היא סיימה שנייה עם 17.45. הגמרים של הנבחרת יתקיימו ביום ראשון.

ומה קורה אצל היחידות? נטע ריבקין דורגה היום במקום הרביעי בתחרות הקרב-רב עם 71.350 נקודות. בתרגיל החישוק קיבלה ריבקין 18.2 נקודות, בכדור היא דורגה שלישית עם 17.95 ובתרגיל הסרט היא סיימה שישית עם 17.8. דווקא בתרגיל האלות ריבקין גילתה יכולת פחות טובה וסיימה רק במקום ה-11 עם 17 נקודות, ובכל זאת היא תתייצב ביום ראשון לשלושה גמרים.

ויקטוריה פילנובסקי מתעמלת אומנותית. רויטרס
ממשיכה לככב. פילנובסקי/רויטרס

ויקטוריה פילנובסקי ממשיכה להשיג שיפור מתחרות לתחרות, והיום היא סיימה חמישית בתחרות הקרב רב עם 71.15 נקודות. בנוסף, פילנובסקי העפילה לארבעה גמרים, כשבתרגיל החישוק היא סיימה שישית עם 17.7 נקודות. בכדור היא סיימה חמישית עם 17.85 נקודות, בסרט שישית עם 17.75 ובאלות שישית עם 17.85 נקודות.

לאחר התחרות בברלין, יחזרו הבנות לישראל לקראת אליפות ישראל שתיערך בסוף השבוע הבא בירושלים בשבוע ההתעמלות המיוחד והראשון במינו שיחל ביום רביעי ויסתיים בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully