וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס סיימה עונה עם תיקו, לוקה טוני בדרך למלכות השערים

שבוע לפני גמר האלופות, הגברת הזקנה נפרדה ב-2:2 דרמטי בחוץ מול ורונה. החלוץ בן ה-38 כבש את שערו ה-22 העונה (47). פריירה (42) ויורנטה (57) ענו, אבל חואניטו גומס השווה בתוספת הזמן. מילאן סיימה את העונה עם 1:3 על אטלנטה, בונבנטורה כבש צמד

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס (משמאל) עם רוברטו פריירה. AP
סידרו ליובנטוס ניצחון. פריירה ויורנטה/AP

מחזור הסיום של הליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים. שבוע לפני גמר האלופות מול ברצלונה, יובנטוס האלופה סיימה ב-2:2 דרמטי בחוץ מול ורונה אחרי שספגה שער בתוספת הזמן. אטאלנטה תארח מאוחר יותר את מילאן המאכזבת.

לוקה טוני שחקן ורונה חוגג. AP
בשיאו גם בגיל 38. לוקה טוני/AP

ורונה - יובנטוס 2:2

שבוע לפני גמר האלופות מול ברצלונה ולמרות שהיא הבטיחה מזמן את האליפות, יובנטוס הגיעה לוורונה בהרכב חזק, אך פספסה ניצחון במשחק דרמטי במיוחד. רוברטו פריירה סיים 42 דקות של בצורת עם שער נהדר בבעיטה מסובבת לחיבורים של רפאל. אולם, לוורונה יש את לוקה טוני שבגיל 38 כבש את שערו ה-22 העונה והשווה בדקה ה-48 בסיומה של מתפרצת. טוני יסיים את העונה כמלך השערים הכי מבוגר בחמש הליגות הבכירות, אלא אם כן מאורו איקרדי יכבוש לפחות צמד במשחק של אינטר מול אמפולי מחר.

יובה הגבירה את הלחץ במחצית השנייה ופרננדו יורנטה סידר לה שוב יתרון עם בעיטה מקרוב, אחרי כדור רוחב של פדואין בדקה ה-57. אבל הדרמה הגדולה התרחשה בדקות הסיום. קרלוס טבס היה יכול לכבוש את השלישי של יובנטוס וה-21 שלו העונה בפנדל בדקה ה-89, אבל רפאל הדף את הבעיטה שלו ובמקום 1:3 האורחים השיגו את השוויון. זה החל עם הרחקה מוזרה של פפה בדקה ה-92 וממש בדקה ה-93 חואניטו גומס כבש את השוויון. הארגנטינאי הגיע ראשון לכדור חופשי ומזווית קשה הכניע בנגיחה את בופון, שהיה צריך להדוף את הכדור אבל נכנע ומנע מיובה ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מילאן, ג'יאמפאולו פאציני חוגג. AP
סיימו עם שני ניצחונות רצופים. ג'יאמפאולו פאציני חוגג/AP

אטלנטה - מילאן 3:1

העונה הנוראית של מילאן הגיעה לסיומה באופן רשמי, ועוד עם ניצחון. הרוסונרי גברו 1:3 על אטלנטה בחוץ וסיימו עם שני ניצחונות רצופים. דניאלה באסלי העלה את אטלנטה ליתרון בדקה ה-21, אך ג'יאמפאולו פאציני השווה בדקה ה-36. שתי דקות לאחר מכן, ג'יאקומו בונבנטורה הפך את התוצאה לפני שכבש את השני שלו בדקה ה-80 וקבע 1:3. לקראת סיום, פיפו אינזאגי איפשר לדוידה קלאבריה ודוידה די מולפטה הצעירים לערוך בכורה בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully