וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי החדשות: מנהלת הליגה מחלקת כדורי ים, אסיין בדרך ליוון

אוהדי הכדורגל בישראל נשלחים לחופשת הקיץ עם מתנות, הקשר הגנאי הוותיק קרוב לפנאתינייקוס. ווסטהאם החתימה שוער חדש, התחנה החדשה של אולה ג'ון וגם: לוקה טוני ומוראט יאקין

ראשון לציון על המפה גם בהוקי קרח

ראשון לציון דווילס (devils) זכתה באליפות המדינה להוקי קרח בפעם השלישית ברציפות. שחקניו של אנדריי שטפוצה הביסו במשחק גמר אליפות הליגה 1:5 את סיצ'ן מטולה, שהובילה 0:1 בביתה שבמרכז קנדה, מטולה. ראשון לציון השוותה ל-:11 בשליש הראשון, הבקיעה 4 שערים בשליש השני, ואילו השליש האחרון הסתיים ללא שערים. ארתור פישקין כבש שלושער והוכתר גם כמצטיין העונה, ואת שני השערים הנוספים הבקיעו ולדימיר קורוטייב ומרק לבדייב.

כדורי הים של מנהלת הליגה

עונת 2014/15 בליגת העל מסתיימת הערב (שבת) וביום שני, וכולם הולכים לים. לכבוד הפרידה החליטה מנהלת הליגה לחלק לקהל אשר מגיע למגרשים כדורי ים רבים שייבעטו ליציעים באצטדיונים בחיפה, באר שבע וביום שני בבלומפילד. נתראה בעונה הבאה.

חוזרת לעבוד: פיפ"א השעתה את אינדונזיה

רק אתמול נבחר ספ בלאטר לקנדציה נוספת כנשיא פיפ"א והיום (שבת) הארגון שלו החליט להשעות את אינדונזיה מכל פעילות במישור הבינלאומי. הסיבה: מעורבות יתר על הממשלה המקומית בהתנהלותה של ההתאחדות האינדונזית. ההחלטה הזו מגיעה שבועיים בלבד לפני פתיחת מוקדמות המונדיאל ב-2018, קמפיין בו הנבחרת האינדונזית לא תוכל להשתתף כעת עקב ההחלטה.

מייקל אסיין בדרך לפנאתינייקוס

ביוון מדווחים שהקשר הוותיק, מייקל אסיין בן ה-32, ינחת במדינה ביום שני ויחתום בפנאתינייקוס. אסיין שיחק בעונה האחרונה במילאן המאכזבת, בשורותיה רשם שבע הופעות ליגה בהרכב הפותח ועוד שש כמחליף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הכוכב היפני החדש של מיינץ

גם מיינץ התחדשה בשחקן חדש. הקבוצה הגרמנית החתימה את יושינורי מוטו היפני בן ה-22, המשחק בעמדת החלוץ. מוטו רשם העונה 14 הופעות וכבש תשעה שערים במדיה של פ.צ טוקיו בליגה היפנית הראשונה, כשבעונה שעברה הרשית 13 פעמים - מספר השערים הגבוה ביותר עבור שחקן בעונתו הראשונה בליגה ביפן.

אולה ג'ון בדרך לאנגליה

שחקן הכנף ההולנדי, אולה ג'ון בן ה-23, בדרך לסוונסי. ג'ון, שכבש את שער הניצחון עבור קבוצתו בנפיקה בגמר הגביע הפורטוגלי מול מאריטימו, צפוי לעבור לקבוצה הוולשית בימים הקרובים, כך מדווחת התקשורת האנגלית. ג'ון שותף העונה ב-26 משחקי ליגה במדי בנפיקה וכבש שלושה שערים. אגב, באותו דווח מוזכר גם שמו של הקיצוני פרנק טבאנו מסנט אטיין.

לוקה טוני יזכה להארכת חוזה?

הסיפור של לוקה טוני פשוט לא ייאמן. החלוץ האיטלקי הוותיק בן ה-38 כבש העונה 21 שערי ליגה - יותר מקרליטוס טבס ומאורו איקרדי (21). ורונה החליטה שלמרות גילו המתקדם של החלוץ, היא תאריך את חוזהו בעונה נוספת, בתגובה ליכולת שהציג במהלך העונה.

ווסטהאם החתימה שוער חדש, פרנק דה בור יגיע?

ווסטהאם השלימה את רכישתו של השוער האירי, דארן ריינדלוף בן ה-28, שהגיע לקבוצה אחרי שנתיים בבירמינגהאם סיטי. ריינדולף, שלא שיחק במדי בירמינגהאם כלל, רשם לפני כן 111 הופעות במדיה של מאת'רוול הסקוטית והוא צפוי לשמש כשוער שני. בנוסף, באנגליה מדווחים שהפטישים מתעניינים במאמן ההולנדי, פרנק דה בור, שעומד על הקווים של אייאקס מאז שנת 2010.

מוראט יאקין עזב את ספרטק מוסקבה

המאמן השוויצרי, מוראט יאקין, עזב את קבוצתו בעונה החולפת, ספרטק מוסקבה, אחרי אי שביעות רצון של שני הצדדים. למרות שיאקין החזיק בחוזה בקבוצה, הוא עזב את הקבוצה הרוסית שסיימה את העונה במקום השישי והמאכזב מאוד מבחינתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully